7. Bölüm

2.6K 235 14
                                    

"Artık şu ekrandan başını kaldır! Transa geçtin resmen!" diye bana yüksek sesiyle konuşan Taehyung'a baktım.

"Taehyung." diye mırıldandım kısık sesimle. "Beni takip etmeye başlamış." dediğimde gözlerini devirdi. "Evet. Yaklaşık beş yüzüncü kez söylüyorsun. İlk başlarda şaşırdım ve hatta inanmadım ama hala benzer tepkiler vermemi bekleyemezsin. Tanrı aşkına aynı şeyi tekrarlayıp duruyorsun!" dediğinde dudağımı büzdüm. "Ciddi bir konu." dediğimde derin bir nefes alıp yanıma oturdu.

Mila ise yanımızda oturmuş ve bacaklarını uzatmış dizi izliyordu. Bacağını cimcikledim. "Benimle ilgilen!" diye konuştuğumda gözlerini devirip bilgisayarı yana bıraktı. "Aynı şeyi tekrarladığın için konu eğlenceli gelmemeye başladı." dediğinde sinirle gözlerimi kıstım. "Kendime yeni kankalar bulacağım." dedim karşımda ki kıza bakarken. Mila güldü.

"Bence seni beğendi." diyerek bir fikir ortaya attı Taehyung. Ona döndüm. "Daha neler! Ne söylediğinin farkında mısın?" diye konuştum.

"Gay olamaz mı yani?" diye hülyalı hülyalı konuşan arkadaşıma döndüm bu sefer. "O izlediğin boys love dizilerinden sonra şu an mantıklı düşündüğünü sanmıyorum. İhtimali olabilecek şeyleri konuşmuyorsun, olmasını istediğin şeyi konuşuyorsun. Beni her erkekle yakıştırabilirsin sen." diye homurdandım sinirle.

"Aslına bakarsan Jungkook'la çok güzel olurdunuz." derken ciddi bir surat ifadesine büründü. Taehyung'un sesiyle ona döndüm. "Senin mesajına girmesi evet tesadüftü. Sana mesaj atması, takip etmesi ve sana söyledikleri tesadüf değil."

Mila tekrar konuştu. "Hadi ama! Koskoca Jeon Jungkook. Normalde adam akıllı kimseyi takip bile etmiyor, şimdi Jimin'i takip edip üstüne bir de onunla sohbet ediyor. Besbelli Jimin'i beğenmiş işte." Taehyung ona hak verircesine başını salladı. "Tabii ki sen yine de en mantıklı olanı yap, onunla konuş ama belli bir seviyede. Sonradan üzülmeyeceğin şekilde." dediğinde başımı salladım.

Mila telefonumu elimden çekip ekrana baktı. "Şu hesabına bak! Jungkook'un senin takip etmesinden sonra deli gibi beğeni ve yorum yağıyor. Doksan yedi bin takipçin vardı şu an iki yüz on iki bin olmuş ve hala artıyor. Dansınla ve sesinle ilgili güzel yorumlar var." diye mutlulukla konuştu.

Taehyung, Mila'nın elinde ki telefon ekranına baktıktan sonra bana döndü. "Belki de seni bu yüzden takip etti. Sesini ve dansını beğendiğini kendisi de söylememiş miydi? Belki de daha çok değerinin görülmesini ve keşfedilmeni istedi. Birnevi destek oldu çünkü işin sonunda böyle olacağını kendisi de biliyordu." dediğinde Mila deli gibi başını salladı onaylarcasına. "Kesinlikle." dedikten sonra sırıttı. "Çok tatlı."

"Ama bunu istemedim ki. Mahçup hissediyorum." diye mırıldandım kendi kendime. "Sadece keyif almaya bak, strese girme. Mutlu olacağın şekilde onunla konuş, bir zararı yok." Mila'nın sözlerinden sonra omuz silkip arkadaşlarımı onayladım.

@j.m: Jungkook.

@j.m: Beni takip etmeye başlamışsın..

@j.m: Çok mahçup hissediyorum, bilmiyorum.

@j.m: Teşekkür mü etmeliyim?

@jungkook.97: teşekkürlük bir durum yok

@jungkook.97: beni tanıyorsun

@jungkook.97: sevdiğim ve hoşuma giden sayılı hesap takip ederim

@jungkook.97: ve yine öyle yaptım 

@j.m: Senin sayende yaptığım bestelerimi ya da çektiğim dans videoları daha çok kişiye ulaştı.

@j.m: Birçok insan övgü dolu mesajlar bırakıyor.

@j.m: Teşekkür ederim Jungkook.

@jungkook.97: teşekkür edilecek bir durum yok demiştim

@j.m: Biliyorum, ama olsun

@j.m: Hem bir şey sormak istiyorum..

@j.m: Kore'ye ne zaman dönüyorsun?

@j.m: En önemlisi seul konseri ne zaman? Daha takvim yayınlanmamış ama artık arkadaş olduğumuz için, ayrıcalığım olduğunu düşünebilir miyim? 🥺

@j.m: Arkadaşız değil mi Jungkook?

@j.m: Seni sadece 'bu' anlamda sevmediğimi biliyorsun, ama yine de bunu istiyorum.

@jungkook.97: Beni başka hangi anlamda seviyorsun jimin

@j.m: Bunu zaten biliyorsun, beni utandırmaya çalışmasana

@jungkook.97: şu anlık irdelemeyeceğim

@jungkook.97: ve elbette arkadaşız

@jungkook.97: sana bu yüzden ayrıcalık yapabilirim

@jungkook.97: mart ay'ının 26'sında orada olacağım

@jungkook.97: seul konseri 28'inde olacak.

@j.m: Neredeyse üç ay var..

@j.m: ağlayacağım.

@j.m: O zaman orada bir numaralı fanboy'un olacağım, Jeon Jungkook.

@j.m: Sürekli yurt dışında konser veriyorsun ve ben sadece kore'de olanlara gelebiliyorum :( üzücü

@j.m: ama olsun, seni görebildiğim için mutluyum.

@jungkook.97: Seni bekliyor olacağım

@jungkook.97: Park Jimin

pose of idolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin