ve iste karsinizda final 🥲 duygusalim gercektenoncelikle bol bol vote ve yorum istiyorum !! 🥹
ve bir de onemli olarak 🚨🚨
— ilerleyen kisimlarda anlayacaksiniz ki give me love sarkisini soyleyecekler sarkiyi medyaya koydum sidddetle tavsiye ediyorum ki o kismi okurken sarkiyi MUTLAKA ACINMUTLAKA ACIN DIYORUM BAKIN
sarkiyi demi ve ed soyluyor ben demi'nin kisimlarini jimin, ed'in kisimlarini jungkook'a yonelik yazdim siz yine jikook'un kendi sesleri olarak hayal edebilirsiniz, sadece partlarini bu sekilde yazdim
okudugunuzda anlayacaksiniz zaten
o zaman iyi okumalar;; 🧡
~
1 Sene Sonra
Canımın sıkıldığı zamanlarda sürekli sevdiğim dizilerle vakit öldürmeyi seviyordum ve yine o anlardan birindeydim.
Canım sıkıldığında sevdiğim dizilere vakit ayırdığım kadar Jungkook'un canlı yayınlarını izlemeyi de müziklerini dinlemeyi de seviyordum. En azından o yanımda olmadığı zamanlarda.
Çünkü istediğimde bana şarkı söylüyor ve gitar çalıyordu. Özellikle bazen kulağıma benim için özel olarak fısıldamasını unutamıyordum.
Kendi hesabımda söyledigim şarkılar ve dans ettiğim videolar bir çok kişiye ulaşmıştı ve bunun sayesinde birçok markadan teklif alıyordum. Üniversitemin bitmesine bir sene kalmışken aynı zamanda para kazanmaya başlamıştım bile ve bu uzun bir süredir devam ediyordu.
Influencer olmak güzeldi, bölümüm de bunun üzerineydi. Çünkü sevdiğim şeyi yapıyordum ve genel olarak günlük hayatımda yaptığım şeyleri paylaşmayı seviyordum. Bunun insanlara ulaşıp ilgi görmesi hoşuma gidiyordu.
Tabii ilgi görmemde Jungkook'un payı çok büyüktü. Çünkü onunla tanışmadan önce videolarımın ulaştığı kişi sayısı tabii ki doğal olarak daha azdı. Yine bir kitleye ulaşıyordum, yine videolarımı trend haline getirip, övgüler alıyordum fakat Jungkook'tan sonra bunun boyutu da apayrıydı.
İlişkimiz konusunda birçok şeyi aştığımızı söyleyebilirdim. Jungkook'la beraber canlı yayınlar yapıyorduk ve videolar yüklediğimiz zamanlar oluyordu. İnsanların düşünceleri beni etkileyen ve mutlu eden şeylerdi, aynısı Jungkook için de geçerliydi.
Bazen hakkımızda yazılanları gülerek okuyorduk, fanartlara gülümseyerek bakıyorduk. Çünkü bizi farkeden topluluk hep vardı, olmaya devam edecekti.
Gülümsedim kendi kendime tekrar Jungkook'u özlediğimi hissederken.
Yoğun bir hayatı olmasına rağmen benden ilgisini asla çekmiyordu. Sürekli birlikteydik ve hatta o olmadığında garipsiyordum birçok şeyi. Çünkü hayatımın tam merkezindeydi.
Aksini bu saatten sonra düşünmek imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pose of idol
Fanfic@j.m: Cevap vermeyeceğini ve mesajlarıma o kadar insan içinden rast gelmeyeceğini bile bile sana yazmayı seviyorum. @j.m: Çünkü beni mutlu ediyor. @j.m: Jungkook, @j.m: Seni seviyorum. @j.m: Ve bu bir hayranın bir idole duyduğu sevgiden daha farklı...