"Kendini sıcak tut, özellikle karnını. Akşam seni alacağım, yemek yeriz." dediğinde gülümsedim. "İyiyim dedim ya Jungkook, daha ne kadar soracaksın?" diye sordum kıkırdayarak.
Kıkırdamamı duyunca iç çekti. "Seni yalnız bırakmak istemiyordum çünkü, zorunda olmasam çıkmazdım biliyorsun." dediğinde başımı salladım o görmese bile.
"Biliyorum Jungkook, sorun değil. Senin gitmen gerekiyordu, ve seni bekleyeceğim." dediğimde "Öpüyorum seni." dedi. "Bende." diye mırıldanarak cevap verirken telefonu kapatmıştık.
Jungkook'un yatağında uzanıyordum.
Aklımdan dünkü birlikteliğimiz bir bir geçerken alt dudağımı ısırdım. Düşünmek bile vücudumu etkiliyordu, ısınmıştım.
Sabah uyandığımızda beni öpücükleriyle uyandırıp kollarının arasından çıkarmaması, hafiften utandığımı görüp şakalar üstüne şakalar yapıp beni kahkahaya boğması..
Sonra birlikte çarşafı değiştirip, duş alıp güzelce temizlenmiştik.
Şimdi ise tenimden Jungkook'un duş jelinin kokusu yayılırken aynı zamanda yatakta uzanıyordum. Çarşafları yeni değiştirdiğimiz için Jungkook'un kokusunu alamamak sinirimi bozuyordu.
Saate baktığımda Jungkook'un gelmesine saatler olduğunu gördüğümde mutfağa inmek için yerimden kalktım, akşam yemek yiyecektik ama o zamana daha vardı ve hafiften atıştırabilirdim.
Mutfağa girdiğimde masanın üzerinde ki üzümler dikkatimi çekerken sandalyeye oturup bir tane de ağzıma attım.
Jungkook'un evinde vakit geçirmek hoşuma gidiyordu. Bir an da olsa Jungkook ve kendimi evli olarak hayal etmiştim.
Bizim için imkansızdı bu sanırım. Bazen ilişkimizin sonunun nereye gideceğini merak ediyordum. Elbette bizim bir sonumuz yoktu, artık Jungkook'suz bir hayat düşünemiyordum.
Sadece merak ettiğim, ne kadar bu şekilde gizli kalacağımızdı. Bazı insanlar anlıyordu, hatta bir açıklama bile yapmamış olmamıza rağmen bizi destekliyorlardı.
Ama gerçekten açıklamak.. gözümde çok büyüyordu. Jungkook'un kariyerinin benim yüzümden etkilenmesine asla izin veremezdim.
Vermezdim.
Geçen dakikalarda biraz Taehyung biraz da Mila ile konuşmuştum. Bugün dersim olmasına rağmen ekmiştim.
Sabah kalktığımda ağrım vardı biraz ama duş almak iyi gelmişti ve birkaç saat sonra tamamen iyiydim. Jungkook ısrarla kendimi sıcak tutmam ve kendimi yormamam gerektiğini söylemiş durmuştu.
Avcunu kasıklarıma yaslayıp hafifçe okşamıştı ve biz saatlerce yatakta o şekilde kalıp sohbet etmiştik.
Karnımı biraz gevrek biraz da üzümle doyurduktan sonra Jungkook'un müzik odasına girmiştim.
Burayı da çok seviyordum. Hatta Jungkook ile birlikte burada vakit geçirmekten de hoşlanıyorduk. Bana yazdığı beste ve sözleri gösteriyordu üstüne üstlük bana gitar bile çalmıştı.
Ve ona şarkı söylediğimde sesimi övmüştü, her zaman yaptığı gibi.
Her yaptığım şeyi desteklemesi ve övmesi beni deli gibi mutlu hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pose of idol
Fanfiction@j.m: Cevap vermeyeceğini ve mesajlarıma o kadar insan içinden rast gelmeyeceğini bile bile sana yazmayı seviyorum. @j.m: Çünkü beni mutlu ediyor. @j.m: Jungkook, @j.m: Seni seviyorum. @j.m: Ve bu bir hayranın bir idole duyduğu sevgiden daha farklı...