29. Bölüm

1.9K 194 15
                                    

Önce ki bölümü atlamadığınızdan ve okuduğunuzdan emin olunn.

Yeni bölüm bildirimleri ve duyurularımdan haberdar olmak içinde profilimi takip edebilirsiniz.

iyi okumalarr

"Hey." diye mırıldandan Jungkook'un sesi geldi kulağıma. "Geldik, uyan." dediğinde hafifçe saçımı okşuyordu.

Mayışmış gözlerle yerimde dikleşip etrafıma göz attım. Seul'un en zengin bölgesi diyebilirdik.. Birçok idolünde oturduğu apartmanlar buradaydı. Işıltılı gökdelen gibi duran binalara bakarken büyülenmemek elde değildi.

"Gel hadi." dedi Jungkook. "Yeni uyandın, üşürsün." diyerek beni kolumdan destekleyerek arabadan çıkardı. "Uyuyakalmışım." diye mırıldandım kendi kendime. Güldü. "Onu farkettim."

Arabayı da kitledikten sonra beni elimden tutarak yürütmeye başladığında iç içe geçmiş ellerimize bakarken gülümsedim. Elim onun elinin arasında daha küçük kalıyordu ama bu görüntüyü sevmiştim.

***

"Jungkook." dedim hayranlıkla. "Evin çok güzel." ardından kıkırdadım. "Sanırım senin evin olduğunu bilmeseydim bile senin evin olduğunu tahmin edebilirdim."

Jungkook duvara yaslandı ben odanın ortasında dikilirken. Beni izliyordu. "Benim evimdesin ve bıcır bıcır konuşuyorsun. Rüyaysa uyanmak istemiyorum." diye konuştuğunda yutkundum vücudumdaki kanın olduğu gibi yanaklarıma hücum ettiğini hissederken. "Ne diyorsun?" diye mırıldandığımda kısıkça güldü.

Öyle gülme çünkü gülüşünden öpmek istiyorum diyemedim.

"Bunu görmedin." diyerek beni başka bir odaya yönelttiğinde sesimi çıkarmadan onu takip ettim.

Viskilerin ve marka marka şarapların dolu olduğu vitrin ağzımı aralamamı sağladı. Şaşkınlık nidası çıktı dudaklarımdan. "Jungkook şaka mı?" diye sorduğumda "Beğeneceğini tahmin etmiştim." dedi, gerçekten de öyle olmuştu.

"Sana giyecek bir şeyler vereyim. Sonra da bir şeyler yeriz." diye konuştuğunda başımı onaylarcasına salladım elini tutarken. "Olur."

Elini tuttuğumda geri çevirmeyip elimi iyice avcuna yerleştirirken odasına doğru yöneldiğimizi düşündüm.

Karşımıza koyu renkte merdivenler çıkarken ses çıkarmadan onu takip ediyordum.

En sonunda merdivenleri bitirdiğimizde geniş koridorun sonunda bir odanın önüne geldik. Jungkook kapıyı açtığında ve içeri girdiğimizde buranın Jungkook'un odası olduğunu anlamıştım. Jungkook'un kokusu bu odadaydı.

Bağımlısı olduğum kokusu.

"Jungkook, aileni özlüyor musun?" diye sordum aniden aklıma gelirken. Jungkook'la birbirlerimizin aileleri hakkında da konuşmuştuk ve ben Jungkook'un ailesinin Busan'da yaşadığını zaten biliyordum ama ne sıklıkla geldiklerini merak etmiştim.

"Evet özlüyorum." dedi Jungkook. "Normalde turda olmadığım zamanlar sık sık gelirler ama bende son dönemlerde Seul'de çok bulunmadığım için görüşemiyoruz bir süredir." dedi omuz silkerek. "En azından fiziksel olarak." diye ekledi. Başımı salladım onaylarcasına.

"Bir gün beraber gidelim mi Busan'a? Hem benimde çok tanıdığım var bir süredir gitmek istiyordum. Tek busan'lı olan sen değilsin sonuçta." dedim eğlenircesine çıkan sesimle.

pose of idolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin