Od jakichś dziesięciu minut stałem przed lustrem w męskiej toalecie i przyglądałem się ciuchom w jakie mnie ubrano. Czarne luźne spodnie i kurtka tego samego koloru były świetne, gdyby nie fakt, że miała ona jedynie pasek łączący tą odzież pod spodem, a ja sam nie miałem założonej żadnej koszulki, przez co odsłaniało to moje wyrobione mięśnie brzucha.
Nie czułem się zbytnio pewnie w tych ciuchach i mimo, że mnie powiadomili, że jakbym czuł się źle, to mogę ubrać pod to koszulkę, tak nie chciałbym niczego komplikować.Umyłem już któryś raz z kolei ręce i gdy miałem wychodzić z łazienki, wpadłem na kogoś i w sumie na nie byle kogo, bo na Hyunjina który zgodził się być moją osobą towarzyszącą w trakcie sesji.
Wyglądał on zdecydowanie z milion razy lepiej niż ja i przede wszystkim był pewny siebie.— O cholera Lix — spojrzał na mnie kilka razy od góry w dół jakby było dla niego zaskakujące to co właśnie widzi — ty będziesz tak ubrany na tej sesji? — spytał, a ja mruknąłem jedynie w odpowiedzi. Hyunjin złapał się za serce podchodząc do kranu, by przemyć sobie twarz, jednakże tak, by nie zniszczyć makijażu.
Zaśmiałem się podchodząc bliżej i jak przylepa, przytuliłem się do niego od tyłu, ręce trzymając wokół jego talii.— Źle wyglądam? — wyszeptałem mu do ucha i przysiągłbym, że poczułem jak jego mięśnie się spinają, a ciało przechodzi dreszcze.
— Źle? Wyglądasz za dobrze, Lix! Na święte bulgogi, aż mi serce przyspieszyło gdy cię zobaczyłem — odwrócił się w moją stronę, opierając się o zlew.
Roześmiałem się dźwięcznie, słysząc jego odpowiedź, a policzki pokryły mi delikatne rumieńce.
— Kocham cię.
— Ja ciebie też Lix, nawet nie wiesz jak bardzo — ułożył dłoń na moim brzuchu, jeżdżąc nią po mięśniach, a drugą przyciągnął mnie bliżej, by naprzeć swoimi ustami na te moje.
Był to dość leniwy, ale pełen miłości pocałunek, który wzbudził w nas obojga przyjemnie uczucie. Między nami nigdy nie doszło do czegoś więcej niż pocałunków - które z dnia na dzień stawały się coraz to pewniejsze i bardziej zachłanne - ale gdyby przyszło co do czego, to nie zastanawiałbym się dłużej i oddałbym Hyunjinowi całego siebie.
Ufam mu i wiem, że nie skrzywdziłby mnie i tym bardziej nie zrobiłby kroku w przód bez mojej zgody lub zapytania się mnie czy tego chcę.Jego dłonie sunęły w górę i w dół po moim brzuchu i on dobrze wiedział, że ten gest potrafił doprowadzić mnie do szaleństwa.
Po dłuższym czasie niestety odsunęliśmy się od siebie, słysząc pukanie do drzwi.— Hyunjin, Felix, za 5 minut zaczynamy sesję, przyjdzie zaraz — oznajmił jeden z fotografów, na całe szczęście nie wchodząc do środka pomieszczenia.
— Nie martw się, to nie ostatni raz kiedy cię całuję — Hyunjin roześmiał się, widząc mój wyraz twarzy, który wyrażał zdecydowany niedosyt.
Chwycił moją dłoń i wspólnie udaliśmy się do miejsca, w którym mieli nam robić zdjęcia.
Oczywiście nie obyło się bez tego, że zostaliśmy zaatakowani przez makijażystki, które musiały się upewnić, że nic nam się nie rozmazało.__________________________
cosmopolitankorea🔹210 872❤️19 520💬
@cosmopolitankorea🔹: „Cieszę się, że natrafiłem na prawdziwą miłość w swoim życiu"- skomentował Felix, patrząc na swojego chłopaka. Ahh niesamowita chemia między tą dwójką! 😍😍 @hwang.jinnie @fvck.lix
Zobacz komentarze
💬@berlinalieno: Jeśli ktoś mi powie, że oni nie są profesjonalnymi modelami to w to nie uwierzę.
🔁mwh_sierno: Totalnie się zgadzam! Ta dwójka jest stworzona do tego💬@wingwam: Okej, ale pogadajmy może o tym jak przystojni oni są... 😧
💬@bahng_channie: Dzieci dorastają 😭
🔁seungm1ny: Boże Chan nie rozklejaj się tylko...
🔁bahng_channie: TO DUMA MNIE ROZPIERA NO SORRY
🔁fvck.lix: ❤️🩹❤️🩹
🔁hwang.jinnie: Nie przeżywaj tego tak Channie 😵 nie wyprowadzamy się od was, jeszcze
🔁bahng_channie: JESZCZE?
🔁_dwa.eki: 😵💫😵💫💬@jackson_wan1g: Jak zawsze - ich piękno powala na kolana
🔁hwang.jinnie: Hyung... przesadzasz CHYBA, ŻE MÓWISZ TO O FELIXIE TO SIĘ ZGADZAM
🔁jackson_wan1g: Mówię to i o tobie i o nim.
🔁fvck.lix: Kochany jesteś hyung ❤️🩹💬@carlbadap: Zgubiłem się w internecie, tylko w dobrym tego zdania znaczeniu
💬@hanjsmile: MOJE KOCHANE HYUNLIXY PIĘKNIE WYGLĄDACIE
🔁fvck.lix: dziękujemy 🤭
🔁sabriooso: CZYLI TAK BRZMI POŁĄCZENIE ICH IMION? GUYS ROBIMY FANPAGE!
🔁hyunlix_is_art: Już od kilku tygodni taki posiadam 😘
🔁_dwa.eki: HA @hwang.jinnie
🔁hwang.jinnie: Dobra przyznaje, miałeś racje z tym, że będą je tworzyć...ALE TO UROCZE💬@cutefoxyy.IN: Ale sexy wyglądacie 🤩
🔁minh0e: KTO DEMORALIZUJE NAM DZIECIAKA PRZYZNAĆ SIĘ
🔁_dwa.eki: ...
🔁minh0e: DORWĘ CIĘ CHANGBIN
🔁cutefoxyy.IN: 💀💀zobacz więcej komentarzy
***
może i nietypowy ale nawet podoba mi się ten rozdział
CZYTASZ
Everything is a lie - Hyunlix
FanfictionWedług wielu ludzi depresja, jest wymysłem danej osoby, której tak naprawdę nic rzekomo nie dolega. Że chce ona po prostu zwrócić na siebie uwagę będąc zdesperowanym. 20 letni Lee Felix jest wymęczony do granic możliwości i mimo wsparcia przyjaciół...