6

173 20 4
                                    

הארי התעורר למחרת ומצא את עצמו על הספה בחדר המועדון. הוא היה כל כך עייף אתמול בלילה שהוא נרדם על הספה. הארי קם לאט והתמתח. גבו כאב בגלל השינה הלא נוחה.

הארי הלך בחוסר רצון לחדרו, שמח לגלות שרון עדיין ישן. הוא לקח את בגדיו והלך להתקלח. כשיצא מהמקלחת כדי לקחת את התיק הלימודים שלו, הוא ראה שרון ער. הג׳ינג׳י פשוט התעלם ממנו, חלף על פניו ונכנס לשירותים. הארי נאנח. כנראה שרון עדיין כעס עליו. למרות שהארי ציפה לזה, הוא עדיין הרגיש קצת פגוע. הארי נאנח שוב ואז תפס את התיק שלו ויצא לארוחת הבוקר.

הארי פגש את הרמיוני בחדר המועדון והם הלכו יחד לאולם הגדול. הארי הביט אוטומטית לעבר שולחן סלית'רין ומצא את הבלונדיני קורא את הנביא היומי, מתנהג כאילו כלום לא קרה. כאילו חש במבטו עליו, מאלפוי הרים את מבטו מהעיתון אל הארי, ונתן לו הנהון זעיר לפני שהחזיר את מבטו לעיתון. הארי הסיט את מבטו וחייך כשהגיע לבסוף למושב שלו והתיישב.

חלק ממנו ציפה ממאלפוי לחזור ליריבות שלהם, אבל הארי שמח מאוד שזה לא קרה, ומאלפוי הנהן אליו. הארי שם לב שזבאני משך את תשומת ליבו של מאלפוי והם הסתובבו להביט בו. הארי השפיל את מבטו אל הצלחת הריקה שלו והתחיל למלא אותה באוכל, חיוך קטן עדיין על פניו. את החיוך שלו התערער כשראה את רון נכנס לאולם. רון התעלם לחלוטין ממנו ומהרמיוני ועבר ממש על פניהם כדי לשבת עם דין ונוויל. שני הבנים נראו מופתעים ואמר כך מבולבלים.

לאורך שאר ארוחת הבוקר, דין ונוויל המשיכו להסתכל בין רון להארי, בניסיון להבין מה קרה בניהם. להארי נמאס מההתלחששויות עליו, תפס את התיק שלו לאחר שהדף את הצלחת שלו ממנו, ויצא מהאולם הגדול.

הארי שנא את כל תשומת הלב שקיבל מפני שהוא ׳הילד שנשאר בחיים׳. זה היה כל כך מתסכל עבור הארי כי אף אחד לא האמין לו כשהוא אמר להם שהוא לא רוצה את כל התהילה. כל מה שאי פעם רצה זה להיות נורמלי. שאנשים יאהבו אותו על מי שהוא ולא רק בגלל הכינויים שנדבקו אליו. למה אף אחד לא יכול להבין? אפילו רון והרמיוני לא מבינים את הרצון - ואפילו אפשר להגיד הצורך - להיות רגיל.

הארי עשה את דרכו לשיעור שיקויים. הוא אולי מקדים, אבל לא היה לו אכפת. הוא רק רצה להתרחק מכל האנשים לזמן מה.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

נקודת מבט: דראקו מאלפוי

דראקו התעורר בתחושת עייפות גדולה יותר מאשר שהיה כשנרדם. לאחר שהתקלח, הוא תפס את התיק שלו ויצא לכיוון האולם הגדול. הוא ידע שהוא קצת מקדים, אבל הוא רצה להיות שם כשפוטר וחבריו יכנסו.

דראקו התבונן באיטיות. כולם התחילו להיכנס ולקחת אוכל. כאשר פוטר נכנס, דראקו לקח את הנביא היומי כדי שיוכל לצפות הפוטר מבלי שידע. הוא הופתע לראות את פוטר הולך רק עם הבוצדמית. כשהבחין במבטו של פוטר, הוא הנהן לו בקצרה וחזר לעיתון שלו. הוא הרגיש שהאדם לידו מרפק לו והוא הסתובב לראות את בלייז.

שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגםWhere stories live. Discover now