עבר שבוע מאז שנרקיסה הגיעה להוגוורטס והארי חשב שמשהו לא בסדר. הוא שם לב שדראקו לא התנהג כרגיל. הארי חשב שדראקו ישמח שהוא ואמא שלו בטוחים עכשיו. מה קורה? הארי שם את כל תשומת הלב שלו בבלונדיני.
הוא ראה איך מאלפוי בקושי אוכל ונראה חיוור יותר מהרגיל. הארי התבונן בזבאני יושב לצד מאלפוי, מניח את ידו על כתפו של הבלונדיני בזמן שישב. הוא ראה איך מאלפוי נרתע מהמגע, אבל נרגע כשראה למי שייכת היד. ׳הוא כל כך קפוץ׳, הארי חשב. זה כאילו הוא מפחד ממשהו... אבל ממה? הארי העלה בראשו ממה מאלפוי יכול לפחד, אבל בסופו של דבר ויתר בתסכול.
הוא הרים את מבטו וראה שמאלפוי עזב את האולם הגדול. נחוש, הארי קם ממושבו ליד הרמיוני והלך לעבר שולחן סלית׳רין. אם מישהו יודע מה לא בסדר עם מאלפוי, זה זבאני. ״זבאני.״ אמר הארי.
זבאני הרים את מבטו בהפתעה לפני שאמר, ״פוטר? מה אתה עושה כאן?״
״אפשר לדבר? זה חשוב.״
זבאני בהה ארוכות בנוקשות בהארי. הוא נראה כאילו מנסה להבין אם הארי זומם למשהו... לבסוף, הוא הגיב. ״בטח פוטר, תוביל את הדרך.״
הארי פלט נשימה שלא ידע שהוא עצר. לאחר מכן הסתובב ויצא מהאולם הגדול, מביט לאחור ורואה את זבאני עוקב אחריו. הארי יצא מדלתות הטירה הגדולות והתיישב על ספסל סמוך. מאחורי הספסל הייתה גדר גדולה ובה נבטו פרחים ריחניים. ממש מול הארי היה גן פרחים קטן שהארי איכשהו לא ראה קודם לכן.
׳מוזר...׳ הוא חשב. ׳הייתי אמור לזכור את אלה אחרי שיצאתי מהדלתות האלה כל כך הרבה פעמים בעבר...׳ הארי הוצא ממחשבותיו על ידי קולו של זבאני שעצר. נדמה היה שזבאני היסס לרגע, אבל אז התיישב לצידו.
שני הבנים ישבו זמן מה בדממה, בהו בגן הפרחים שלפניהם, ולא יודעים איך להתחיל את השיחה. אחרי מה שהרגיש כמו עידנים, זבאני שבר את השתיקה המביכה. ״על מה היית צריך לדבר איתי, פוטר?״
״זה מאלפוי.״ הארי ענה, בהקלה שהוא לא הצטרך להתחיל את השיחה. הוא אף פעם לא היה טוב בלצאת ממחשבותיו ולעתים קרובות הזדקק לאנשים כמו הרמיוני לצידו שיניעו אותו.
זבאני נלחץ מיד, יוצא להגנה עכשיו, כשהחבר הכי טוב שלו מעורב. ״מה איתו?״
״אני דואג לו, זבאני!״ הארי פלט.
״אתה... מודאג לגבי דראקו?״ זבאני שאל, נשמע מבולבל לגמרי.
״כן! הוא בקושי אוכל, הוא חיוור מדי, ובשם מרלין, הוא כל כך נרתע כשרק נגעת לו בכתף! הוא אפילו לא נראה שמח שנרקיסה הגיעה!״ הארי התפרץ, מעוצבן ומתוסכל יותר ככל שהמשיך לדבר.
״תראה, רק תרגע, פוטר.״ זבאני התחיל. ״גם אני מודאג, ופשוט הופתעתי מזה שאכפת לך כל כך לגביו.״
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)