שאר היום עבר ממש לאט עבור הארי. הוא היה עצבני אבל גם קצת נרגש לקראת המפגש עם מאלפוי. היה כל כך הרבה נושאים שהם צריכים לדבר עליהם כדי שיוכלו להבין אחד את השני יותר טוב.
לבסוף, הגיע זמן ארוחת הערב והוא כיווץ את גלימת ההיעלמות שלו והביא אותה ביחד איתו לאולם הגדול. הארי אכל במהירות את האוכל וחיכה בחוסר סבלנות למאלפוי שיקום ממושבו.
מאלפוי הרים את מבטו והנהן במהירות אל הארי לפני שקם ויצא מהאולם הגדול.
״יכול להיות שאני אגיע ממש מאוחר הלילה, הרמיוני, אז אל תדאגי לי.״ הרמיוני נתנה לו מבט מבולבל, אבל לפני שיכלה להגיד משהו, הארי כבר התחיל ללכת לעבר דלתות האולם.
ברגע שהארי יצא מהאולם הגדול, הוא הוציא את גלימתו והחזיר אותה לגודלה המקורי. לאחר מכן הוא לבש את הגלימה ופנה אל הכניסה של מרתפי סלית'רין. ברגע שפנה לפינה, ראה ראש שיער בלונדיני פוסע הלוך ושוב, מחכה לו. הארי, לא רוצה להסגיר על הכיסוי שלו למקרה שמישהו יבוא, לא הוריד את גלימת ההיעלמות שלו. במקום זאת, כדי למשוך את תשומת לבו של מאלפוי, הארי נגע בזרועו של הבלונדיני.
מאלפוי קפץ והסתכל סביב בפראות כדי לנסות למצוא מי או מה נגע בו. הארי ניסה להחניק את צחוקו, אבל הוא פשוט לא יכול היה להתאפק. ״פוטר?״ מאלפוי שאל. ״זה אתה?״
״כן.״ אמר הארי בשקט, עדיין מנסה לא לצחוק. ״זה אני.״
הארי התבונן במאלפוי נאנח ונרגע, וראה את מאלפוי נבוך מהתגובה שלו. הארי לא חשב שהוא ראה את מאלפוי אי פעם מסמיק, והוא מצא את זה די משעשע. לאחר מכן מאלפוי אמר, ״בסדר פוטר, תעקוב אחרי.״
מאלפוי לחש את הסיסמה כך שהארי לא יכל לשמוע אותה ועבר במעבר הפתוח כעת, כשהארי מיהר ללכת בעקבותיו. הוא הבחין שחדר המועדון המשותף נראה עדיין אותו הדבר מאז שהיה שם, בשנה השנייה שלו עם רון. הארי חייך לזיכרון אבל אז נזכר שרון עדיין כועס עליו, והזעיף פנים.
הארי הלך בעקבות מאלפוי במעלה מדרגות הבנים ועלה עד לקומה העליונה, שם הגיעו לבסוף לחדר של הבלונדיני.
הארי הופתע ממה שראה כשנכנס פנימה. הוא ציפה לראות את צבעי סלית'רין, ירוק וכסף בכל מקום, אבל במקום זאת, הארי ראה חדר גדול למדי עם ספה ושני כורסאות גדולות ונוחות למראה ליד אח אבן גדול בצד ימין. משמאלו של הארי הייתה דלת שהארי הניח שהובילה לשירותים ומקלחת. ליד הדלת ההיא היה שולחן הכתיבה של מאלפוי שהיו פזורים עליו ניירות. משני צידי השולחן היו כונניות ענק שהגיעו עד התקרה, מלאות בספרים.
הארי צעד אל הספרים כדי לקרוא כמה מהכותרות. הוא לא הופתע בכלל לגלות שרובם הם ספרי שיקויים, אבל מה שכן הפתיע אותו, זה שהיו גם לא מעט ספרי חיות הפלא. ׳חשבתי שמאלפוי שונא טיפול ביצורים קסומים...׳ הארי חשב לעצמו.
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)