למחרת בבוקר הארי התעורר לקולות מישהו שקפץ בהתרגשות על מיטתו וקרא בשמו. זה היה דראקו.
"מה אתה רוצה?" הארי מלמל אל תוך הכרית שלו.
דראקו, שכנראה לא שמע את הארי, המשיך לקפוץ על המיטה.
"הגיע הזמן לקום, הארי! זה הזמן להתחיל את האימונים שלי!"
כשהארי רק מלמל לו ללכת, דראקו המשיך בהטרדות הבלתי פוסקות שלו. "אוי, קדימה, הארי! השעה רק שש! חוץ מזה, הבטחת!"
"אעהג!" אמר הארי, מסתובב אל הבלונדיני. למען האמת, לא היו לו שום כוונות לקום. לפחות עד שראה את המבט הנרגש על פניו של הנער השני. הוא נראה כל כך מאושר, מחייך בגלוי, והארי מצא את עצמו לא רוצה להרוס חיוך כל כך מהמם.
"בסדר," אמר הארי. "אני קם."
הוא זכה בתמורה מרהיבה שהוא לא יכול היה להתפלא. חיוך.
"תודה רבה, הארי! אני לא יכול לחכות להתחיל! מה תלמד אותי קודם? אני אצליח לעשות את זה? קדימה הארי, קום כבר!" דראקו דיבר במהירות.
"וואו! לאט שם... אני צריך קודם להתקלח, ואז נלך לחדר תרגול." אמר הארי בזמן שקם מהמיטה. "אני חושב שנתחיל עם משהו פשוט לשיעור הראשון."
"אה? מה זה יכול להיות?" שאל הבלונדיני בסקרנות.
"אתה תראה."
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
נקודת מבט: דראקו מאלפוי
״אקפליארמוס?״ דראקו שאל לאחר שהארי אמר לו מה הוא הולך ללמוד. ״אני יודע שאמרת שקודם צריך משהו פשוט, אבל אני כבר יכול לעשות את הכישוף הזה! עשיתי את זה עוד לפני שהגעתי להוגוורטס. כלומר, זה מועיל והכל, אבל אתה לא חושב שאני צריך ללמוד... אתה יודע... לחשים אמיתיים?״
״אל תזלזל בכישוף הזה, דראקו.״ אמר הארי ברצינות, אבל אז גלגל את עיניו ואמר, ״בכל מקרה חשבתי שלמדת את זה קודם, אבל תגיד לי, מה הלחש הזה עושה?״
״זה קל, הוא לוקח את השרביט של היריב, כמובן.״ הוא ענה בשמחה.
״לא נכון.״ אמר הארי בפשטות בזמן שהתיישב על כיסא שהיה בחדר.
דראקו היה מבולבל בשלב הזה. ׳מה זאת אומרת לא נכון?׳ דראקו תהה. ׳זה מה שאמרו לי כל חיי. כל מה שמורה או ספר אמר. לעזאזל, ביצעתי את הכישוף בעצמי! אני צריך לדעת מה זה עושה!׳ כשדראקו חשב על כל זה, הארי צפה בו בשקט עם מבט משועשע על פניו. בסופו של דבר, דראקו הגיע למסקנה שהארי פשוט משוגע.
״הארי, שנינו עשינו את הכישוף הזה בעבר, ושנינו יודעים שהוא גורם לשרביט של היריב לעוף מהיד שלו.״ דראקו אמר באיטיות, כאילו זה יגרום לנער שחור השיער להבין.
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)