26

154 15 26
                                    

נקודת מבט: הארי פוטר

למחרת, הארי ודראקו התעוררו מאוחר ולא הצליחו לדבר על מה שקרה בלילה הקודם. הארי נאלץ להודות שהוא חש הקלה על כך שלא היה צריך לספר על רגשותיו, אבל הוא ידע שכדאי שהם ידברו על זה...

שני הבנים העבירו את היום כרגיל, אבל הם ידעו שמשהו היה שונה היום. בכל פעם שידיהם נפגשו, או שהעיניים שלהם נפגשו, שניהם הסמיקו והסבו את מבטם. הם דיברו אחד עם השני ועבדו יחד כמו תמיד, אבל זה עדיין הרגיש שונה. כעת הבנים הרגישו תקווה שהאחר יוכל לאהוב אותם בחזרה, אז הם כל הזמן ניסו להשיג הוכחות או לתת רמזים עדינים. עם זאת, לשני הבנים עדיין היה מעט הספק הזה שמנע מהם פשוט לשאול באופן ישיר.

שיקויים היה השיעור הראשון שלהם, והארי היה נחוש לדבר עם דראקו לאחר מכן. עם זאת, התוכנית שלו סוכלה כשסנייפ קרא, "מר פוטר, הישאר אחרי השיעור."

הארי נאנח באכזבה אבל עד מהרה נעשה סקרן לגבי מה סנייפ רוצה ממנו. כשהתלמידים מיהרו לצאת מהכיתה, הארי ודראקו ארזו באיטיות לפני שנכנסו לחדר של סוורוס.

"אז על מה מדובר?" שאל הארי.

"אל תגיד לי שכבר שכחת..." למבט התמה של הארי, סוורוס נאנח. "האם שיקוי אבנית הדרקון מצלצל לך?"

"אה, נכון! כמובן... סליחה." הוא ענה. הוא היה כל כך עסוק ברגשות שלו ושל דראקו ששכח לגמרי מהשיקוי שאמור היה להכין. "אז איפה אנחנו מכינים את זה?"

"יש לי חדר שיקויים פרטי משלי, כמובן. אתה תשתמש בה כדי שאף אחד לא יפריע לשיקוי." סנייפ ענה. "לא היינו רוצים שהם יפוצצו את השיקוי על ידי עשיית משהו טיפשי."

הארי חייך בשקט לעצמו, בידיעה שהוא אחד מאותם 'אחרים', שסנייפ התכוון אליהם.

"הגענו." אמר סנייפ לאחר שהוביל את הבנים במסדרון הקצר.

הארי עקב אחרי סוורוס דרך הדלתות אל חדר בצורת מתומן עם ארבעה שולחנות עבודה במרכזו. ממש מול הדלתות היה אח ענקי שהעיר את רוב החדר. על הקירות משני צידי האח היו מדפים של מרכיבי שיקויים שונים. הארי פנה אל הקירות שליד הדלתות וראה מדפים עם שיקויים כמעט גמורים. שני הקירות שבין המרכיבים והשיקויים היו מלאים בספרים על כל מה שאפשר לחשוב עליו שקשור לשיקויים.

הארי הסתובב בחדר, מתרשם מאוד מחדר השיקויים של סנייפ. "וואו." אמר הארי. "זה מדהים!"

"אכן." ענה סוורוס, "כאן תכין את השיקוי שלך. אני מצפה שתהיה כאן אחרי השיעורים, גם אם זה רק כדי לבדוק את זה."

"כל יום?" שאל דראקו בשקט.

"כן, זה שיקוי עדין מאוד ויהיה צורך לפקח עליו ככל האפשר, מכיוון שאין הוראות שנכתבו עליו."

שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגםWhere stories live. Discover now