בסופו של דבר, שני הבנים יצאו מהחיבוק החם כשנזכרו שהם באמת צריכים להגיע לשיעורים שלהם לאותו היום. כשהם עברו את שגרת היומיום שלהם, שני הבנים הרגישו שחל בהם שינוי דרמטי. כעת, הנגיעות הקלות ביניהם כבר לא הרגישו כל כך סתמיות. הארי לא יכל שלא להבריש בכוונה את ידו בידו של הבלונדיני בכל הזדמנות נתונה, והוא שם לב שהבלונדיני עושה את אותו הדבר.
כשהידיים שלהם התחברו בפעם הרביעית באותו הבוקר, הארי תפס באומץ את ידו של דראקו ולחץ קלות לפני שהרפה ויצא מחדר השינה. אולם לפני שהלך, הוא זכה לראות את הבלונדיני מחייך מאחוריו בביישנות.
השיעורים שלהם עברו לאט מאוד באותו היום, כיוון ששני הבנים רצו רק לחזור לחדרם. אם היו שואלים אותם מה לימדו הפרופסורים באותו היום, הם בהחלט לא היו יכולים לענות, שכן כל מה שהם יכלו לחשוב עליו היה מפגשי האצבעות שלהם ואיך שהרגישו בתוך החיבוק. כל היום היה מטושטש עבורם כשהם, בחוסר סבלנות רבה, חיכו לסיום היום.
לבסוף, השיעורים שלהם הסתיימו והם נמלטו לדירתם במהירות האפשרית. אבל ברגע שהגיעו, שניהם לא היו בטוחים מה לעשות. הם פשוט בהו אחד בשני מהצדדים האחרים של החדר לזמן מה, הארי מתחיל לגחך ודראקו פשוט היה קצת עצבני.
בסופו של דבר, דראקו עשה את דרכו באיטיות מקצה החדר לעבר הארי ותפס את ידו בעדינות. הוא משך את השני לעברו, כורך את זרועותיו סביב מותניו של הארי והניח את ראשו על כתפו של הארי. לאט לאט, הנער שחור השיער הגיב בכך שכרך את זרועותיו סביב צווארו של הבלונדיני והשעין את ראשו על כתפו של דראקו. הם עמדו זמן רב, עד שרגליהם התעייפו מדי והם נאלצו לנוע לעבר הספה ליד החלון.
דראקו התיישב על הספה ומשך את הארי יחד איתו, כך ששחור השיער ישב בין רגליו של הבלונדיני, מניח את גבו על חזהו של דראקו. הם נשארו ככה לזמן מה, פשוט נהנו מהתחושת החיבוק אחד של השני. הם נשארו כך כשהם צפו בשקיעה מבעד לחלון שלהם, דראקו משחק עם שיערו המבולגן לנצח של הארי.
שני הבנים הרגישו שהם בגן עדן. הם לא הבינו עד כמה הם רצו את זה עד לאחרונה, והם לא באמת האמינו שזה קורה. כל אחד דאג כל כך לשני ושניהם ייחלו שהם יכלו להישאר ברוגע הזה לנצח.
הם דיברו מעט מאוד אחד עם השני, אחרי שכבר סיפרו זה לזה על הצלקות העמוקות ביותר שלהם וגילו שהם אוהבים את השני יותר מאת עצמם. הם הרגישו כאילו דיברו מספיק ולא עשו מספיק. אז עכשיו הם עשו את זה. הם ישבו שם עד שהשמש שקעה והכוכבים זרחו בבהירות מבעד לעננים המעטים שהיו בשמיים.
שניהם לא הרגישו צורך לזוז מהתנוחה שלהם עד שהארי פיהק. דראקו החליט שהגיע הזמן שלהם ללכת לישון ולכן הם התנתקו אחד מהשני והתכוננו לשינה.
דראקו נכנס למיטה ראשון, שוכב על גבו בזמן שהארי טיפס אחריו, שוכב על צידו ליד הבלונדיני ומניח את ראשו על חזהו של דראקו. בתנוחה הזו הארי יכל לשמוע את פעימות ליבו של דראקו, מרוצה לשכב כך.
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)