אחרי שעות של צפייה בבלונדיני ישן, הארי סוף סוף הצליח להירדם. הוא התעורר בסביבות אחת בצהריים למחרת וראה את הרמיוני ובלייז נכנסים פנימה. הוא חייך אליהם ופנה לבדוק את דראקו. הוא עדיין ישן, אבל נראה הרבה פחות חיוור, לרווחתו של הארי.
לאחר שסיים לבדוק את הבלונדיני, הוא פנה אל השניים שהביאו כיסאות והתיישבו ליד הארי. הם ישבו בדיוק כמו סוורוס אתמול. הם ישבו בדממה לרגע כשבהו בדראקו, ללא ספק מחפשים פציעות פיזיות. כשהם לא מצאו, הם פנו חזרה להארי.
״איך אתה?״ שאלה הרמיוני בעדינות, רוכנת כדי להניח את ידה על ברכו כהפגנת תמיכה.
״אני בסדר... הלוואי שהוא היה מתעורר.״ הוא אמר בכנות. הוא אומנם היה מודאג מעט שהוא עדיין לא התעורר, אבל הוא גם ידע שזה לא צפוי לקרות עד הערב.
השלושה המשיכו לדבר על דברים אקראיים כדי להעביר את הזמן. הארי היה אסיר תודה על החברה שלהם, כי זה אומר שהזמן עובר מהר הרבה יותר מאשר אם הוא היה לבד, בלי שום דבר לעשות מלבד לספור את השניות שחלפו. מבלי ששם לב, ארוחת הערב כבר הובאה להם על ידי גמדוני הבית של הוגוורטס.
השלושה אכלו בשקט יחסי, ובלייז והרמיוני עזבו זמן קצר לאחר מכן, למקרה שהבלונדיני יתעורר והארי ירצה לבלות קצת לבד עם הבלונדיני לפני שהוא יצטרך להתמודד עם כולם.
בדיוק כשהארי עמד לדאוג שדראקו לא יתעורר, הוא הרגיש את ידו של הבלונדיני לוחצת את שלו בעדינות. הארי הפנה את מבטו מהשעון שבו צפה, מביט ישר בעיניים אפורות.
הוא כמעט זינק לעבר הבלונדיני, מחבק אותו בחוזקה לפני ששחרר במהירות ומלמל התנצלות כשהבין שזה שדראקו ער לא אומר שהוא נרפא לחלוטין. אבל בכל זאת הוא סירב להרפות מידו של השני כשחזר להתיישב בכיסאו.
״איך אתה מרגיש?״ הארי שאל מיד, מסתכל על הנער השני בריכוז.
״הייתי רוצה לשתות קצת מים.״ דראקו אמר בשקט בקול צרוד.
הארי רצה להכות את עצמו בגלל הטיפשות שלו. ׳כמובן שדראקו יצטרך מים. הוא ייסר את עצמו, וישן הרבה מאוד זמן בלי לשתות משהו!׳
כשחשב על זה, הוא החליט להביא לדריי גם משהו לאכול. הוא קרא במהירות לדובי כדי שיביא להם כוס מים והושיט אותה לבלונדיני ששכב על המיטה. הוא נאלץ לעזור לו לשתות, מביא את הכוס אל שפתיו בגלל שכאב לדראקו מכדי לזוז כמו שצריך. זה גרם לבלונדיני להסמיק בזעם, אבל הארי רק חייך בתמורה.
״זה יותר טוב, תודה.״ אמר דראקו לאחר שסיים לשתות.
״תמיד.״ הוא ענה כשדובי הופיע מולם עם קצת אוכל.
אחרי כמה דקות של אכילה ועוד כמה של שתיקה מביכה, הארי החליט סוף סוף שהוא צריך לסיים את השקט לפני שהוא יתלקח מבפנים.
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)