עברו שלושה ימים מאז השיחה של הארי ומאלפוי. הם עוד לא דיברו מאז כדי לא לשבש את סיפור הכיסוי שלהם ולהעמיד את נרקיסה בסכנה, אבל הם יצטרכו לעשות את זה עוד כי היום זה היום בו נרקיסה אמורה להגיע להוגוורטס.
הארי הביט במאלפוי שמזג אוכל לצלחת שלו. הארי שם לב שככל שהזמן עובר, מאלפוי נהיה חרד יותר. סנייפ אמר להם אתמול שנרקיסה אמורה להגיע בזמן ארוחת הבוקר, אז כשהיא לא הגיעה, מאלפוי נכנס לפאניקה. הוא לא הגיע לשיעור הראשון, אז הארי ביקש לצאת לשירותים. בדרך כלל היה ברור לכולם שסנייפ יענה לא, אבל היום היה שונה. התברר שגם סנייפ מודאג ממאלפוי, ולהפתעתם הרבה של התלמידים, סנייפ שחרר אותו.
הארי הלך מיד לחדר האמבטיה של מירטל המייללת ומצא את הבלונדיני יושב על הרצפה עם ראשו בידיו. הארי אמר לו שכנראה נרקיסה בחברתו של לוציוס אז לא יכלה לעזוב. נראה שמאלפוי נרגע.
מאלפוי הבטיח להארי שילך לשיעור הבא שלו והארי חזר לשיעור שיקויים. אבל כשישב עכשיו בארוחת הצהריים, הארי יכל לראות שמאלפוי מתחיל לדאוג שוב.
הארי נאנח בתסכול. הוא ידע שהוא לא יכול ללכת לעזור לבלונדיני בלי שמישהו יגלה על כך, אז התנהג כאילו שום דבר יוצא דופן לא קורה והוא עדיין שונא את מאלפוי. הוא קם ויצא כשגם הרמיוני עשתה זאת והלך לשיעור הבא שלא, שם לא יכל להתרכז בשום דבר ממה שנאמר.
בסופו של דבר הגיע זמן ארוחת הערב, אבל עדיין לא היה סימן לנרקיסה. הארי ראה שמאלפוי נראה מדוכא מאוד. הארי נאלץ להודות שגם הוא עצמו נעשה מודאג למדי, אז הוא לא יכל לדמיין איך מאלפוי בטח מרגיש. אפשר היה לראות איך - חלק אחר חלק - המסיכה של מאלפוי התפוגגה. הארי התחיל לדאוג מאוד לגביו. הוא ידע בדיוק עד כמה מאלפוי תלוי במסיכה שלו ושהוא יצטרך להיות בסערה מוחלטת כדי שייתן למסכה שלו ליפול ככה.
מאלפוי הרים את מבטו לפתע ונעל את עיניו על של הארי לפני שהוא קם ומיהר לצאת מהאולם הגדול. הארי חיכה עשר דקות ואז קם באקראיות ככל שיכל. הוא אמר להרמיוני לא לחכות לו ושיסביר את הדברים מאוחר יותר, ואז עזב את האולם בהרבה יותר רוגע מאשר מאלפוי. ברגע שהוא נעלם מעיני כולם, הוא רץ הכי מהר שיכול היה אל חדר האמבטיה של מירטל המייללת.
אולם כשהגיע לשם, מאלפוי לא היה בשום מקום. הארי נאנח בתסכול והוציא מכיסו את גלימת ההיעלמות המצומקת שלו, החזיר אותה לגודלה הרגיל, כיסה את עצמו בה, ורץ במהירות הכי גבוהה שלו אל חדר המועדון של סלית'רין. אבל ברגע שהגיע לשם, נזכר שהוא לא ידע את הסיסמה.
״חרא!״ אמר הארי, לחוץ לגמרי.
למזלו של הארי, לא הרבה מאוחר יותר בלייז זבאני הגיע ואמר את הסיסמה. הארי חמק מאחורי זבאני לפני שהמעבר הספיק להיסגר. כשהארי החל לעלות במדרגות, הבחין בזבאני מסתכל לכיוונו, אבל באותו הרגע לא היה לו אכפת. הוא ידע שזבאני יוכל רק לראות את רגליו לכל היותר.
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)