הערה:
יהיה קצת סמאט בפרק הזה°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
נקודת מבט: הארי פוטר
למחרת בבוקר, הארי התעורר לנשיקות קלות שהרגיש על צווארו. הוא חייך, אבל פתאום נזכר שיש להם שיעורים להגיע אליהם.
״דראקו!״ הוא אמר, דוחף את הבלונדיני ממנו. ״אנחנו צריכים להתארגן או שנפספס את ארוחת הבוקר!״
״אוף.״ נאנח דראקו כשהוא צנח על גבו לצד הארי. ״אנחנו חייבים ללכת? אנחנו לא יכולים פשוט להישאר במיטה כל היום?״
״עד כמה שזה נשמע מפתה, אנחנו באמת לא יכולים להרשות לעצמנו לפספס עוד שיעורים.״ הוא ענה בשקט ותפס מגבת.
הארי עמד להתפשט כדי להתקלח כשהבחין בבלונדיני נכנס אחריו לחדר האמבטיה.
״מה אתה עושה, דריי?״ שאל הארי באנחה.
״אה, כלום.״ חייך הבלונדיני. ״פשוט חשבתי שבגלל שאנחנו לא רוצים לאחר והכל, אנחנו צריכים לחסוך קצת זמן.״
״אני די בטוח שלהתקלח ביחד לא יחסוך שום זמן, דריי.״ הוא אמר בחיוך משלו.
דראקו עיקם את אפו. ״עאלק גריפינדורי...״ מלמל בעצבנות כשיצא מחדר באמבטיה.
הארי צחק מזה לפני שקפץ למקלחת במהירות. הוא התכוון לזה כשאמר שהם עלולים לפספס את ארוחת הבוקר.
ברגע ששני הבנים היו מוכנים, הם עשו את דרכם לאולם הגדול כשהם אוחזים ידיים. הם לא חשבו על כך שבית הספר לא יודע על כך שהם ביחד עד שהם כבר נכנסו.
היה שקט מוחלט ברגע שהם היו בפנים. ברגע שנזכרו שאף אחד לא יודע על מערכת היחסים ביניהם, שני הבנים הביטו זה בזה בחשש. הם לא ידעו אם השני בכלל רוצה לחלוק את מערכת היחסים ביניהם עם כל בית הספר.
״אני בסדר עם זה, דריי.״ הארי דיבר ראשון.
הארי התבונן בשני נושם לרווחה.
״גם אני.״ דראקו אמר בביטחון לפני שקירב אליו את הארי עד שאפיהם כמעט נפגשו. ״אני בהחלט בסדר עם זה שכולם ידעו שאתה תפוס. שאתה שלי.״
הארי נאנח בשקט מהטון הרכושני והמילים של דראקו לפני שנשען פנימה כדי לנשק את השני בלהט. הוא עצר רק כששמע כמה צחקוקים מהאולם הגדול ונזכר שהם לא לבד.
״לא היית צריך להפסיק.״ הבלונדיני כמעט התלונן כשהארי התרחק, מסמיק בטירוף ונמנע מקשר עין עם כל אחד באולם הגדול.
״אוי שקט.״ הוא אמר, תופס את ידו של דראקו במהירות ומושך אותו לכיוון שולחן גריפינדור.
שאר ארוחת הבוקר הייתה חסרת אירועים מלבד שדראקו ניסה להרגיז את הארי על ידי הנחת ידו על ירכו של הארי או נישוק צווארו של הארי תוך כדי חיבוק. הוא שיגע את הארי, אבל הארי ידע שהוא יחזיר לבלונדיני בקרוב...
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)