30

115 15 8
                                    

הארי מעולם לא רץ כל כך מהר בכל חייו. כל מה שיכל לחשוב עליו היה על דראקו שנאלץ להילחם באבא שלו. הוא לא באמת האמין שלוציוס מתכוון להרוג את הבן שלו. המחשבה על הבלונדיני הגוסס גרמה להארי להגביר את הקצב עוד יותר.

אחרי מה שנראה כמו חיים שלמים, הוא הגיע למסדרון שראה במפה. הוא פנה אל הפינה ומצא את גרייבק מחזיק את דראקו כנגדו, כשהבלונדיני מנסה בכל כוחו להשתחרר. בידיעה שסוורוס בצד שלו, הארי שיתק את גרייבק במהירות. כאשר איש הזאב שותק, גם דראקו שותק יחד איתו.

לוציוס, שדיבר עם סוורוס באותו הזמן, הסתובב לשמע הקול. מבט של בלבול חלף על פניו כשראה את הארי במרחק קצר במסדרון.

"אז, מר פוטר, נראה שאנחנו נפגשים שוב במסדרון הזה. הפעם, עם זאת, נראה שאתה מנסה לקחת את הבן שלי ולא את גמדון הבית שלי..."

"אל תחשוב שאתה תנצח הפעם, לוציוס, כי אתה תתאכזב מאוד." הארי גיחך.

"נו באמת!" לוציוס ירק בזלזול. ״הפעם האחרונה הייתה מזל צרוף, פוטר!"

"בגלל זה הבאת גיבוי? כי ניצחתי אותך רק בגלל מזל?" הארי השיב בחיוך, כל הזמן מתקרב לאט לכיוון דראקו.

"זה מספיק!" לוציוס צעק. "הגיע הזמן שנסדר את זה!"

הארי סיים את המרחק הקצר לעבר דראקו, רוכן למטה לראות אם הוא נפצע. הוא הניח שדראקו נפגע מקללת קרוקשיו לפחות פעמיים לפי איך שזה נראה, והיו לו לא מעט חתכים לאורך הפנים והחזה של הבלונדיני.

בדיוק אז, לוציוס התחיל את המתקפה שלו על הארי. הארי העמיד במהירות לחש מגן כדי לקנות לעצמו עוד קצת זמן, בזמן שהשתמש בקסם שקט כדי לרפא את רוב החתכים כמיטב יכולתו. ברגע שהיה בטוח שהבלונדיני לפחות הפסיק לדמם, הוא פנה אל התוקף שלו.

לוציוס הסתכל על הנער שחור השיער בהלם, כי הוא השתמש בקסם האפל והחזק ביותר שהכיר, ובכל זאת הארי הצליח לרפא את החתכים. זה נראה שהנער אפילו זיהה קללות כלשהן.

הארי נאנח לעצמו לפני שקם מגופו של דראקו, מתכונן לדו-קרב קשה. עם זאת, כשהארי הביט בלוציוס, הוא סימן לסוורוס ולחש ללא קול, "תלחם מולי."

הארי וסוורוס חלקו מבט, שניהם יודעים שכדי למנוע מהנאמנות של הפרופסור לשיקויים להתגלות, הם יצטרכו להילחם כמו שצריך. הארי יצטרך לתת לסוורוס לקבל כמה לחשים, אחרת לוציוס ידע מה קורה. סוורוס הסתובב לעבר הארי לפני שהחל בדו-קרב.

הארי נאנח בהקלה כשראה את לוציוס מפנה מקום לסוורוס צופה מהצד. זה אומר שהוא לא יצטרך לדאוג שהוא ינסה להגיע לדראקו לפני שהדו-קרב עם סוורוס יושלם. זו הייתה הפעם הראשונה שהארי שמח שזה לוציוס ולא כל אוכל מוות אחר, בידיעה שרק האגו של לוציוס הוא זה שמחזיק את דראקו בחיים כרגע.

שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגםWhere stories live. Discover now