למחרת, הארי התעורר לפני דראקו ונאלץ להתנתק מהבלונדיני. הוא הסמיק מעט כשחשב כמה רגיל זה מרגיש עכשיו שהוא מתעורר בזרועותיו של דראקו. אבל במקום להתעכב על המחשבה הזו, הוא החליט להתארגן לקראת היום. 'תודה למרלין, זה יום שבת.' חשב הארי. 'סוף סוף יש לי ולדראקו את הזמן להתאמן עוד...'
לאחר שהתלבש, הוא החליט שהגיע הזמן להעיר את דראקו.
"היי, דריי," הוא אמר כשהוא טיפס על המיטה וטלטל את השני.
"מה, הארי?" דראקו מלמל.
"זה זמן לקום!" הוא ענה בהתרגשות.
"בשביל מה? זה שבת..."
"טוב אז..." אמר הארי בחיוך, "אני מניח שאני לא אאמן אותך ואבלה איתך כל היום אז..."
הוא התבונן בחיוך משועשע בבלונדיני מזנק וחוצה את החדר כדי להחליף בגדים.
"אני ער." קבע דראקו.
הארי, כבר לבוש, פשוט ישב על המיטה וראה את הבלונדיני עובר את שגרת הבוקר שלו. הוא מצא את עצמו לא מסוגל להסיט את מבטו מהשתקפותו של הבלונדיני במראה כשדראקו הוריד את חולצתו וחיפש חולצה חדשה.
'מה אתה עושה?' הארי שאל את עצמו אבל עדיין לא הסיט את מבטו.
גבו של דראקו היה מופנה אליו והארי יכל לראות את שריריו נעים בזמן שהוא חיפש חולצה. הארי לא יכל שלא לשים לב עד כמה יפה הנער השני עם שיערו הבלונדיני ועורו החיוור. הוא צפה שוב בהשתקפותו של הבלונדיני כשדראקו קם, נותן להארי תצפית נהדרת לחזהו. עיניו של הארי שוטטו על גופו של הבלונדיני, נעצרות בבטנו ומסמיקות כאשר ראה את שובל השיער הבלונדיני הבהיר. הארי הסיט את מבטו במבוכה מהנער במראה, מחשבותיו ורגשותיו מבולבלים.
"בסדר, אני מוכן, הארי." דראקו אמר, גורם להארי להביט בו שוב.
הוקל להארי, אבל הוא גם די התאכזב באופן מוזר כשראה חולצת טריקו על גופו העליון של הבלונדיני. הארי שם לב לחיוך ענקי על פניו של השני.
"מתרגש לאימון?" הוא שאל, מחייך בחזרה.
"מה? אה, כן, האימון." דראקו ענה.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
נקודת מבט: דראקו מאלפוי
דראקו התעורר מוקדם באותו היום ומצא אותו ואת הארי סבוכים בזרועות אחד של השני. דראקו חייך לעצמו ומשך את הנער שחור השיער אליו עוד יותר. 'מרלין, הוא יפה...' חשב דראקו בעודו צופה בהארי ישן בשלווה. הוא תהה על מה היה הסיוט שלו אתמול בלילה. 'מה יכול להפחיד את הארי?'
מחשבותיו נקטעו כשהארי התקרב אליו. דראקו חייך שוב ולא יכל שלא להעביר את ידו דרך השיער השחור המבולגן.
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)