נקודת מבט: דראקו מאלפוי
הוא והארי היו בחדר האימונים והתאמנו שוב על אקספליארמוס. נראה שהוא פשוט לא תפס את זה, והוא התחיל להיות מתוסכל מאוד.
"עכשיו תחזיק את זה בדיוק ככה..." אמר הארי, מסביר לו בפעם האלף.
"אני יודע, הארי! אני פשוט לא יכול לעשות את זה!" הוא קרא והשליך את שרביטו.
"היי, דריי... אני יודע שאתה יכול לעשות את זה." אמר הארי כשהוא מרים את השרביט של דראקו מהרצפה, נותן לו נוף ברור של ישבנו. "בוא ניקח הפסקה, בסדר?"
דראקו הנהן, עדיין כועס מכדי לדבר בלי לצעוק. הוא התבונן בהארי מתקרב אליו יותר ויותר עד שהעיניים הירוקות שלו כמעט היו הדבר היחיד שעיניו האפורות של דראקו יכלו לראות.
"הנה." הארי כמעט לחש, מחליק את השרביט של דראקו לתוך כיס הגלימה שלו, ידיו מחליקות מעט על מותניו של דראקו, גורם לו לרעוד.
הארי חייך אליו לפני שהתקרב יותר ויותר עד שפניהם כמעט נפגשו לפני שהם החלו ללחוש. "אתה רק צריך להירגע.". הארי התחיל להתרחק אבל חזר בשנייה האחרונה ונישק את דראקו.
דראקו, שהיה דומם לחלוטין מאז שהארי התקרב בהתחלה, זז לבסוף. הוא כרך את זרועותיו סביב צווארו של הנער השני והכניס את ידו הימנית לתוך שיערו הבלתי ניתן לסידור של הארי. הארי העביר את ידיו על גופו של דראקו עד שהגיעו ליריכיו, לפני שדחף אותו בחזרה אל הקיר בלהט, כל זה מבלי לסיים את הנשיקה.
ברגע שדראקו היה צמוד לקיר, הארי לא יכל לשמור את ידיו לעצמו. ידיו של הארי שוטטו בכל חלק מגופו של דראקו, אבל עם זאת, תוך זמן קצר, דראקו השתלט כשהוא סובב אותם, מחליף עמדות. הוא שבר את הנשיקה כדי לאפשר לשפתיו להיצמד לצווארו של הארי, רוצה לסמן אותו.
"מממ, דראקו..." הארי גנח מתחתיו לפני שהחליף את עמדותיהם שוב. "אתה שלי." הוא קבע לפני שנישק אותו שוב. בסופו של דבר הארי התחיל לנשק את צווארו של דראקו ולחזור למעלה, עוצר במקום הרך ממש מתחת לאוזנו של דראקו.
"אהה... הארי... הארי...." דראקו גנח בקולי קולות, אוחז בחוזקה בשיערו של הארי, גורם לו לנשוך את צווארו. "הארי..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת מבט: הארי פוטר
הארי התעורר לקול רשרוש הסדינים והביט אל מיטתו של דראקו, מודאג מכך שאולי לנער השני יש סיוט. הוא קם ורכן מעל הבלונדיני הישן. "היי, דריי? תתעורר."
"הארי." גנח הבלונדיני ללא נשימה.
"תתעורר דראקו, זה פשוט סיוט."
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)