33

118 14 6
                                    

הארי התעורר למחרת לקול צחקוק קל. הארי עמד להתעלם מזה, אבל גילה שהוא לא ממש יכול להתעלם מה - ״הוווווווו.״ ששמע כשדראקו התקרב לצדו בשנתו.

הוא פקח את עיניו באיטיות, ממצמץ למראה האור שהגיע מחלון המרפאה. הוא זז מעט כדי לשבת ולראות מי החליט שזה רעיון טוב להעיר אותו.

״בוקר טוב, הארי!״ אמרה נרקיסה בהתלהבות.

הארי נאנח על כך שהעירו אותו כשלפתע נזכר בתנוחה שבה נמצא באותו הרגע. הוא הסמיק בטירוף, מבין שהוא ודראקו הסתבכו כשראה את דראקו עדיין ישן על החזה שלו.

״בוקר.״ הוא ענה, מתיישב לגמרי והבהיל את הבלונדיני, שהתעורר.

״מה קורה?״ שאל דריי בישנוניות.

״בוקר טוב, דראקו.״ אמר סוורוס מאחורי נרקיסה, והפתיע לא רק את דראקו, אלא גם את הארי, בגלל שלא ידע שהפרופסור נמצא שם.

״אוי מרלין!״ דראקו והארי אמרו באותו הזמן, מסמיקים באדום כהה על כך שלא רק נרקיסה ראתה אותם, אלא גם סוורוס.

״אז, דראקו,״ פתחה נרקיסה עם חיוך. ״זה היה רק כדי לנחם אותך?״

״אממ... בעצם, נרקיסה,״ התחיל הארי, עדיין מסמיק. ״דראקו ואני... ובכן... יוצאים עכשיו.״

הארי ודראקו צחקו למבטים המופתעים על פניהם של נרקיסה וסוורוס. השניים אמנם ידעו שהם יתחילו לצאת בסופו של דבר, אבל הם לא באמת ציפו שזה יקרה בכל כך פתאומיות.

״באמת?!״ נרקיסה שאלה בהתרגשות. ״עדיף שלא תתעסק איתי, הארי ג׳יימס פוטר!״

דראקו צחק על זה בעדינות לפני שאמר, ״כן, אמא. אנחנו באמת יוצאים עכשיו.״

הארי הביט לעבר הבלונדיני, מחייך אל האושר שהאחר הקרין. הוא לא יכול היה שלא לבהות עוד קצת, לא ממש מבין מה עשה שקיבל מישהו מדהים כמו דריי שלו.

״בכל מקרה,״ המשיך דראקו. ״מה שניכם עושים כאן?״

״בדיוק באנו לבדוק מה שלומך.״ אמר סוורוס, עדיין נראה המום.

״כן, וגם כדי להגיד לך שאתה יכול לעזוב את המרפאה בכל עת! יש לך אפילו חופש מהשיעורים היום!״ נרקיסה אמרה בשמחה, מחייכת חיוך זוהר לשני הבנים. ״בסדר, טוב, נלך עכשיו! ביי!״

״אבל אנחנו צריכים לספר להם על -״ התחיל סוורוס אבל לא הצליח לסיים כי נרקיסה קטעה אותו.

״כן טוב, אני מניחה שזה יכול לחכות למחר, נכון סוורוס?״ אמרה נרקיסה בהדגשה, ברור שרמזה לסוורוס להפסיק לדבר.

״הו... כן, אני מניח שאת צודקת... נתראה מאוחר יותר, בנים.״

עם זה, שני המבוגרים יצאו מהמרפאה והשאירו את הבנים לבד פעם נוספת.

שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגםWhere stories live. Discover now