28

155 16 17
                                    

נקודת מבט: דראקו מאלפוי

כשהוא והארי עזבו את החדר של סוורוס, דראקו ידע שהארי תוהה למה הוא גרם להם לעזוב. דראקו לא רצה שהסנדק שלו יראה מה הוא הולך לעשות.

שני הבנים הלכו בשקט זה לצד זה כשעשו את דרכם חזרה לדירתם. כשהם הגיעו, דראקו הוביל את הנער השני לחדר השינה שלהם ושחרר בזהירות את הכפתורים בחולצה של הארי שוב.

"מה אתה עושה, דריי?" הארי שאל, אבל לא עשה שום צעד לעצור אותו.

"אני שם את המשחה על הצלקות שלך, כמובן." דראקו אמר בנונשלטיות, כבר יודע איך שחור השיער הולך להגיב.

הוא התבונן איך הבהלה עולה בעיניים הירוקות שלמד להכיר ולאהוב. הנער השני החל לסגת ממנו תוך זמן קצר, וניסה להחזיר מחדש את חולצתו באצבעותיו הרועדות.

"לא... אתה-אתה לא יכול." הארי גמגם.

"למה לא?" הוא שאל, מבולבל.

"כי - בגלל ש... הם... מחרידים ואני לא... רוצה שתצטרך לגעת בהם..." אמר הארי, נשמע מובס לחלוטין.

דראקו תפס במהירות את הנער הנבוך ומשך אותו אל זרועותיו בחוזקה. 'הוא מפחד שאני לא הולך לאהוב אותו...' הוא חשב בעצב.

"הארי." הוא התחיל. "האר... אתה יפה עם או בלי הצלקות שלך. בבקשה אל תרגיש שאתה חייב להסתיר אותן ממני." הוא התחנן.

הוא הרגיש שהארי צונח מעט לתוך החיבוק שלו.

"בסדר, דראקו..." הוא אמר.

דראקו הזיז באיטיות את הנער שחור השיער לכיוון מיטתו וגרם לו לשכב על הגב. לאחר מכן הוא תפס את המשחה שסוורוס נתן לו והתיישב על המיטה ליד הארי. הוא הניח כמות הגונה מהמשחה על קצה אצבעו והחל למרוח אותה בעדינות על חזהו של הארי. הוא פילס את דרכו במורד החזה של הארי לאט, רוצה להיות בטוח שלא החמיץ שום צלקת, אבל גם רוצה להעריך את הרגע שבו הארי נותן לו לגעת בו בצורה אינטימית. הוא לא חשב שתהיה לו הזדמנות כזו שוב.

הוא הסתכל על פניו של הארי מדי פעם כדי לגלות שהעיניים הירוקות נעולות על פניו. אחרי הפעם השלישית שהוא שם לב לזה, דראקו לא יכל לא להסמיק מהעוצמה בעיניים הירוקות.

הוא ידע שהארי מפגין כמות קיצונית של אמון בכך שהוא נותן לו לגעת בצלקות. הוא שמח שהוא זה שהארי סמך עליו כל כך. כשהביט בעיניים הירוקות של הארי בפעם הרביעית, הוא נשבע לעצמו שלעולם לא יבגוד באמונו כל עוד הוא חי.

ברגע שהגיע לצלקת האחרונה, הוא שם את כל תשומת הלב שלו במריחת המשחה על הצלקת כמו שצריך, מתוך רצון להיות בטוח לחלוטין שהוא כיסה את כל האותיות כמיטב יכולתו. למעשה, הוא היה כל כך מרוכז, שהוא לא הבין שהארי התחיל להגיע אליו עד שהרגיש את ידו של הנער השני נוגעת בברך שלו. הוא הביט ביד שעל ברכו ואז על האדם שאליו היא הייתה מחוברת. להארי היו דמעות בעיניים והוא מצא את עצמו נאלץ להסיט את מבטו מהמבט הכאוב והעצוב שמצא.

שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגםWhere stories live. Discover now