הארי הלך במהירות לעבר המרפאה, מחפש נואשות את דראקו. בין מתן הסיפור השלם למקגונגל ונגיני שדיברה איתו, למוח שלו היה זמן להרהר במה שקרה לדראקו. עכשיו, כשמצא את עצמו הולך לבד במסדרונות, הוא לא יכל שלא לחשוב על הבלונדיני, מה שגרם לרגליו להאיץ באופן דרמטי עד שהוא כמעט רץ.
אולם הוא עצר בדלתות המרפאה, נושם עמוק כדי להרגיע את עצמו לפני שיעמוד מול כל מה שחיכה לו מאחורי הדלתות הגדולות. הארי ייסר את עצמו במחשבות נוראיות על מה יכול היה לקרות לדראקו מאז שראה אותו בפעם האחרונה. הוא טיפל בבלונדיני בעצמו וידע שהפצעים שלו, למרות שהם בוודאות כואבים עדיין, לא יגרמו לנזק קבוע. כשהוא חוזר על כך כמה פעמים בראשו, הארי נכנס לחדר, מוצא את פומפרי מניחה בקבוקי שיקויים.
״אה, הארי יקירי!״ פומפרי אמרה לאחר שהסתובבה וראתה אותו מתיישב ליד מיטתו של הבלונדיני. ״סיימתי לטפל בו והוא יהיה בסדר. יכול להיות שהוא יצטרך להישאר במיטה כמה ימים בגלל נזק פנימי כלשהו, אבל חוץ מזה, הוא בסדר.״
הארי פלט את הנשימה שלא ידע שהוא החזיק. ׳הוא יהיה בסדר, הוא יהיה בסדר, הוא יהיה בסדר...׳ הוא חזר שוב ושוב בראשו עד שלבסוף הצליח להירגע קצת לתוך הכיסא שלו.
״מתי הוא יתעורר?״ הארי שאל בשקט, כאילו מפחד שהבלונדיני יתעורר רק מלשמוע את קולו.
נראה שפומפרי חשבה לרגע, נתנה להארי מבט מחושב בזמן שעשתה זאת.
״אין ספק שהוא יהיה ער עד מחר בערב, גג.״ היא אמרה לפני שהזעיפה את פניה. ״הארי יקירי, יש לך פציעות?״
המרפאת התחילה ללכת לעברו. הארי חשב שהוא לא קיבל שום פציעות, אבל לא ידע איך הוא נראה כדי שהיא תניח שהוא נפצע. מניח שהוא נפצע, הוא נתן למכשפה לעשות לו בחינה יסודית בשתיקה. ככל הנראה היא לא מצאה דבר, כשהיא התרחקה ממנו בצחוק.
״ובכן,״ היא אמרה. ״אין שום דבר לא בסדר אצלך פיזית, למרות שאתה נראה כאילו לא ישנת שנים.״
״אני רוצה לישון שנים...״ הארי ענה, מבין עד כמה זה נכון. למרות שהוא התאמן מספיק כדי לא להיות עייף פיזית מהקרב, הוא היה מותש רגשית מכל מה שקרה באותו לילה.
״טוב, אתה יודע איפה אני אם תצטרך אותי.״ אמרה פומפרי לפני שעזבה לחדרים הפרטיים שלה שהיו מחוברים למרפאה.
הארי הסתכל על דראקו ובחן אותו. הוא הבחין שהבלונדיני נראה חיוור מאוד וברק של זיעה על מצחו. אבל רוב הצלקות נעלמו. הארי נאנח בהקלה על כך. אמנם הוא היה מוצא את דראקו יפהפה לא משנה כמה הוא מצולק, אבל הוא ידע שהבלונדיני היה מרגיש חוסר ביטחון לגבי זה. אחרי הכל, הוא ידע מה זה להיות עם צלקות. במיוחד שניתנו על ידי המשפחה. הארי קימט את מצחו על זה. הוא ייחל שדראקו לא יצטרך לעבור את זה שוב. זה היה דבר אחד להילחם באנשים אקראיים, אבל להילחם ולהיות מעונה על ידי בן משפחה, בטח היה סיוט. לא משנה כמה אדם נורא לוציוס, הוא עדיין אביו של דראקו, לפחות במובן אחד של המילה.
YOU ARE READING
שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfictionהארי מתחיל להבחין בשינוי בדראקו ועד מהרה מבין שדראקו זקוק לעזרתו. אבל האם דראקו יקבל את זה? וגם אם כן, אז מה יקרה? ומה קורה כשלאדון האופל אין את דראקו בשביל להרוג את דמבלדור? מי יקח את מקומו של דראקו? (יש סמאט בפרק אחד, יהיה רשום מתי יש)