15

155 18 28
                                    

דראקו הסתובב להביט בו כשחיוך ענק על פניו גרם לליבו של הארי לעצור.

״הארי, אני עומד! בלי עזרתך!״ דראקו אמר, מאושר בבירור שהוא יכול סוף סוף ללכת בעצמו. הארי חשב שכנראה דראקו הרגיש חסר תועלת.

״תנסה ללכת.״ אמר הארי והתקרב לבלונדיני למקרה שיצטרך לעזור לדראקו לשמור על שיווי המשקל שלו.

הארי כרך את זרועו סביב מותניו של דראקו אבל לא עזר לו ללכת. דראקו עשה את צעדיו הראשונים בהיסוס בהתחלה, אבל עד מהרה הוא צבר ביטחון והתחיל ללכת מהר יותר. אחרי שהיה בטוח שדראקו יכל ללכת בעצמו, הארי עזב את מותניו של דראקו והתבונן עם חיוך על פניו כשדראקו הסתובב. כשהוא הסתובב, נשימתו של הארי נעצרה כשהוא ראה את החיוך על פניו של דראקו. הוא מצא את עצמו מחייך עוד יותר ולפני שידע זאת, דראקו מיהר מהצד השני של החדר אל זרועותיו של הארי.

״אתה קצת מתרגש, דראקו?״ שאל הארי, משועשע.

״אוי שתוק.״ דראקו השיב תוך כדי סיום החיבוק. ״גם אתה היית שמח אם היית יכול סוף סוף ללכת שוב אחרי מספר ימים״

ברגע שהבלונדיני הפסיק לחבק אותו, הארי לא יכול היה שלא להרגיש קצת מאוכזב. ׳מאוכזב? מה?! למה אני מאוכזב שהוא הפסיק לחבק אותי?׳ הוא תהה. כשלא הצליח לתרץ תשובה, הוא החליט פשוט לשכוח מזה בינתיים.

במקום זאת, הוא שאל את דראקו, ״אז מתי אתה רוצה להתחיל שיעורי התגוננות?״

״זה בסדר מחר? אני רוצה להתחיל כמה שיותר מהר.״

״מחר מתאים לי.״ הארי ענה. ״אז מה אתה רוצה לעשות היום?״

״הממ,״ אמר דראקו. ״אני לא בטוח... מה דעתך לאכול קודם צהריים ואז אני אחליט?״

״נשמע לי טוב.״ אמר הארי, פתאום מבין שהוא ממש רעב.

השניים התיישבו על הספה וקראו לדובי כדי שיביא להם אוכל. דובי חזר כמה דקות לאחר מכן עם מגוון רחב של אוכל ואפילו כמה קינוחים. שני הבנים הודו לגמדון הבית שהשתחווה אליהם ויצא בשקט.

אחרי שהוא ערם את צלחות, הארי פנה אל דראקו. ״איך הבנת שאתה יכול ללכת?״ הוא שאל.

״אה, ובכן, התרכזתי מאוד במחקר שעשיתי עבור הטיפול ביצורים קסומים כשנזכרתי שאני צריך ספר נוסף. אני מניח ששכחתי לרגע מהפציעות שלי ופשוט התחלתי לזוז. הבנתי את זה רק אחרי שלקחתי את הספר וראיתי שאני הולך לבד.״

"מה היה מעניין כל כך שהתרכזת ככה?" שאל הארי לאחר שמילא את פיו בפיצה.

דראקו הסמיק מעט לפני שענה, "חקרתי על דרקונים בשביל שיעור חיות הפלא." הבלונדיני אמר בביישנות.

"באמת?" הארי שאל, "לא באמת ציפיתי שתהנה מהטיפול בחיות הפלא. כלומר, נהגת להתלונן על זה כל הזמן..."

שינוי ביישור של כוכב - פאנפיק דרארי מתורגםWhere stories live. Discover now