38. Quiz, nie-Batman i inne ciekawe (a także wzruszające) rozrywki.

444 29 34
                                    

Hejka!

Przypominam o tym, że prawa do postaci i filmu posiadają Sony i Marvel Studios (Disney), ja tam dodaję oczywiście trochę od siebie, no i Percy jest w całości mój.

Życzę Wam miłego czytania!

- Hmmm, ciekawe kto będzie następny... - zadumała się Wanda, tak naprawdę już troszeczkę domyślając się, kto to będzie mógł być, bo w końcu brakuje już tylko jednej osoby, co nie?

Teraz sceneria trochę się zmieniła...

Jedyne co można teraz zauważyć, to pewne miasto nocą, rozświetlone jedynie światłami budynków. Charakterystycznym punktem tego miejsca wydaje się być ogromny most i rzeka.

W stronę tego miasta leci Quinjet, jeszcze nie wiadomo z kim w środku.

- Hmmmm, Wy dzieciaki aspirujące na geniuszy uwielbiacie quizy, co nie? - zaczął nagle Tony z małym uśmiechem, po krótkiej chwili zastanowienia.

W odpowiedzi Peter natychmiastowo pokiwał głową z szerokim uśmiechem, Ned zaniemówił (zbyt szczęśliwy z faktu, że TONY STARK, CHOLERNY IRON MAN pamięta o nim tyle rzeczy), a MJ z zaciekawieniem skinęła w odpowiedzi głową.

Nagle za sprawą prośby, o której pomyślał Tony, w dłoniach wcześniej wymienionej trójki pojawiły się białe tabliczki i markery.

- No to pokażcie na co Was stać dzieciaki, co to za kraj, miasto, rzeka, zatoka i słynna atrakcja turystyczna? Powiedzmy, że macie na to, eeeeeee, minutę? Półtorej maks. - powiedział szybko Tony, na co każde z nich odpowiedziało krótkim skinieniem głowy i szybkim zabraniem się do roboty, przechodząc w tryb "Ha! My mielibyśmy nie umieć?!? Patrz na to!".

- Ach, jak ktoś jeszcze chce się zabawić, to proszę bardzo. - rzucił ze śmiechem Tony, co o dziwo poskutkowało kilkoma głośnymi przekleństwami, jęknięciami w stylu: "Cholera, straciliśmy dużo czasu" i ogromem dźwięków jakie wydaje flamaster, gdy szybko się nim pisze po tablicy.

- I myślisz, że komukolwiek uda się wypisać to wszystko? - zapytała, parskając śmiechem Natasha.

- Za słabo oceniasz ich umiejętności Nat. Plus skoro taki z Ciebie mądrala, to czemu niby sama nie spróbujesz? - roześmiał się Tony.

- Pffff, jak sobie chcesz, choć jak dla mnie to zbyt łatwe. - przewróciła z rozbawieniem oczami, szybko nadrabiając stracony czas.

A Wy wiecie? xD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A Wy wiecie? xD

- Nie grasz z nimi? - naprawdę potężnie zdziwiła się Wanda, patrząc na Shuri.

- Nie tym razem, niestety nie jestem zbyt wybitna z geografii, plus wbrew pozorom (bycie księżniczką, a teraz królową) nie podróżuję zbyt wiele. - westchnęła smutno Shuri.

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Koniec Gry"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz