26. Morderstwo w cudny dzień.

549 36 83
                                    

Hejka!

Tak, znowu trochę mnie nie było, ale to dlatego, iż byłem chory. Od tamtej soboty do w sumie wczoraj (piątek) trzymała mnie choroba, przez co zdolny do pisania nie byłem. No ale rozdział być w końcu jest xD

Nie przedłużając przypominam, że prawa do postaci i filmu posiadają Sony i Marvel Studios.

Życzę Wam miłego czytania!

Każdy szybko zabrał się za głosowanie, przez ilość konkurentów nie było łatwo, ale w końcu wszyscy skończyli.

Gdy wszystko już było ustalone cała trójka jurorów weszła na scenę. Nawet Iron Percy (juror) oficjalnie ubrał koszulę i garniak.

- Po długim przeliczaniu głosów znamy już wyniki. No więc tak, osoby, które na pewno przechodzą dalej w naszym turnieju to... - zaczął Iron Percy.

- Są to osoby, o których powiem ja, bo zdecydowanie wolę być tym miłym jurorem. Osoby, które dzisiaj najlepiej się zaprezentowały to Iron Percy, Loki, Tony, Sam i Wanda! - wtrąca się cała w pozytywnej energii Ariana.

*Oklaski*

Słychać odetchnięcia ulgą, widać szerokie uśmiechy, a zarazem coraz większe napięcie wśród reszty uczestników.

- Eeee, a to nie miało przechodzić 20 osób? - przypomniało się nagle Scottowi.

- Miało, dlatego mamy jeszcze kilku jurorów, bo coś mam takie przeczucie, że każdy chciałby się wypowiedzieć. - odpowiedział przyjacielowi, przewracając oczami Clint.

Wanda rzuciła się na Shuri.

- Jestem najlepsza! Słyszałaś?! Przechodzę dalej! - piszczała podekscytowana Wanda.

Shuri mocno objęła dziewczynę i piszczała razem z nią.

- Brawo Wandzia! Należy Ci się. - powiedziała z olbrzymim uśmiechem Shuri.

- Mam tylko nadzieję, że sama też przejdę. - dodała trochę ciszej dziewczyna.

Wanda spojrzała na nią z pocieszający uśmiechem.

- Na pewno przejdziesz, bo jak nie Ty to kto? - powiedziała pocieszająco Wanda.

Natasha i Tony uśmiechnęli się tajemniczo do siebie. Byli zadowoleni, że ich plan póki co idzie po ich myśli.

Tony spojrzał się na Percy'ego. Na twarzy chłopaka pojawił się rozbawiony uśmiech, widząc go Tony przewrócił z rozbawieniem oczami.

- Wow, po prostu wow. Tego się nie spodziewałem. - powiedział mega zdziwiony Sam.

- Jesteś w top 5 stary! To naprawdę coś, chyba nikt się tego nie spodziewał. - zaśmiał się krótko Rhodey. Wymienili oni rozbawione spojrzenia, po czym przybili piątkę. Rhodes był w tej chwili naprawdę dumny ze swojego kumpla.

- Za to ja nie przynoszę aż tak dobrych wieści. Przykro mi to mówić, ale osoby, których nie zobaczymy w kolejnym etapie to Rhodey, Drax, Hope, Carol i Fury. Ale, żeby nie było, powiem chociaż coś przyjemnego, znaczy dla niektórych. Kolejnymi osobami, które są zakwalifikowane do kolejnej konkurencji to Shuri, Steve, Clint, Scott, Walkiria, Okoye, Happy, Peter, MJ i Ned!
Gratulacje! - przekazał tym razem Strange.

W tej chwili po całym pokoju rozeszły się krzyki "Cholera!", ale także okrzyki radości.

Wanda i Shuri zaczęły piszczeć ze szczęścia, były wniebowzięte. One obie pokonały swoich przeciwników!

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Koniec Gry"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz