8. O Bogowie, Walka!

529 34 15
                                    

Hejka!

Nie przedłużając przypominam, że prawa do postaci i filmu posiadają Sony i Marvel Studios.

Życzę Wam miłego czytania.

Ekran pokazuje fioletową planetę. Kamera przenosi się, widzimy jakieś fioletowe pasy gruntu, a pomiędzy nimi pasy wody, jest lekka fioletowa mgła, po prawej stronie jest jakaś góra. Na jednym z pasów gruntu pojawia się portal, przez portal przechodzą Gamora i Thanos.

Na ekranie pojawia się napis:
VORMIR

- Cholera, to naprawdę Vormir. - powiedziała Gamora.

- Inne planety wyglądają naprawdę ciekawie. - stwierdził z uśmiechem Ned.

- Oby ten kamień tam był, dla dobra Twojej siostry. - mówi Thanos.

- Cholerny sukinsyn. - przeklęli Tony i Gamora.

Słysząc ich reakcję Nebuli stało się cieplej na sercu.

[...]

Thanos robi krok do przodu.

- Jestem na to gotów. - przekazuje zdecydowanie Thanos.

- Wszyscy tak uważaliśmy i wszyscyśmy się mylili. - mówi Dementor.

Kaptur Dementora lekko się odsuwa. Widać twarz, jest to Red Skull.

- On żyje?! - mówi zszokowana Fury.

- Jakim cudem?! - dodaje Hill.

Wszyscy którzy wiedzieli kim był Red Skull byli zszokowani tym co właśnie zobaczyli.

Kamera pokazuje sam szczyt góry są na nim dwa gigantyczne, prostokątne, wyglądające jak wieże bloki. Pomiędzy nimi przechodzi cała trójka, kilka metrów dalej jest przepaść.

- Jak to się stało, że tu trafiłeś? - pyta Thanos.

- To jest bardzo dobre pytanie. - powiedział nadal zaskoczony Fury.

- Dawno, w poprzednim życiu, ja także szukałem kryształów, trzymałem nawet jeden z nich w ręku, ale odrzucił mnie i zesłał tutaj. Pragnąłem kamienia, dostałam skałę. Pilnuję tylko skarbu. - opowiada Dementor.

- Hah, dobrze mu tak. - powiedziała Maria.

[...]

- To czego pożądasz jest przed Tobą, to czego się lękasz również. - tłumaczy Red Skull.

- Powiesz co to? - pyta Gamora.

- Zapłata, kryształ duszy zajmuje pośród innych szczególne miejsce. Można powiedzieć, że posiada pewną mądrość. - odpowiada Dementor.

- O nie. - pomyślała Nebula domyślając się co będzie dalej.

- Powiedz mi czego chce. - mówi Thanos.

- Upewnić się, że ten kto go zdobędzie, rozumie jego potęgę. Kryształ wymaga ofiary. - odpowiada Dementor.

Gamora patrzy w przepaść.

Powoli każdy zaczynał się domyślać co będzie dalej, ale każdy odpierał te myśli.

- Jakiej? - pyta Thanos.

- Jeśli chcesz go posiąść, musisz się wyrzec tego co kochasz. Dusza za duszę. - odpowiada Dementor.

- Kurwa. - przeklął Rocket. Nie chciał patrzeć na śmierć kogoś z rodziny, już i tak stracili Quill'a...

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Koniec Gry"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz