Розділ 9

217 12 6
                                    

–Нумо, Емі, посміхайся, ти повинна бути радісною, а не з кислим обличчям.–мати уже вкотре дорікала за моє не задоволене обличчя. Тільки от у цій ситуації іншого не могло бути.

Ми знаходимось на благодійному вечорі, які так полюбляє моя мати, вона влаштовує їх кожного місяця, так як люди які приходять зазвичай з круглою сумою в кишені, а моїй матері це тільки на радість.

Моя мати з тих людей, які вважають що гроші правлять світом, і тільки по цій причині вона вийшла за мого батька, точніше за гроші моїх бабусі та дідуся.

Після одруження, вона відкрила фотостудію, де працює з відомими моделями і досі. Деякі з її фотографій достатньо відомі, щоб вона могла влаштовувати такі вечори, та продавати їх за шалені гроші.

–Нумо, посміхнись.– мати знову дає настанову, і я натягую на обличчя саму солодку, але таку фальшиву посмішку. Фальш, він повсюди, усі ці люди фальшиві, їх посмішки, компліменти, проникнуті фальшем.

Мене нудить від їхньої фальшивості, та брехні. У животі затягується тугий вузол, а у горлі стає камінь, який я не всилі проковтнути. Та я продовжую посміхатися, так широко, що аж починає боліти щелепа. Мати нічого не помічає, та продовжує знайомити мене з гостями, чиї імена я навіть не запам'ятовую.

Я попиваю уже 4 бокал шампанського, на щастя, мати настільки зайнята своїми гостями та їхніми грошима, що не помічає як я швидко міняю пусті стакани. Потискаю руку ще одного чоловіка, ім'я якого я уже забула.

І в цей момент, я відчуваю як по спині пробігають мурашки, я відчуваю його ще до того як знаходжу поглядом.

Я кручу головою в різні сторони, щоб знайти того хто не перестає мене переслідувати у моїх думках. Я відчуваю його кожною волосиною на тілі, та ніяк не можу знайти.

–Не крутись, стій рівно!–чую я голос матері поруч, та знову повертаюсь до її гостя, з яким вона розмовляє.

Вони говорять про різні фото, моделей, та гроші, речі які мені зовсім не цікаві.
І тут я відчуваю його погляд на собі. Знову повертаю голову в боки і тут потрапляю в пастку молочного шоколаду.

Я відчуваю його гарячий погляд на собі, та мурашки знову пробігають по спині, а у низу живота наростає жар. Я потерла пітну руку об бік, та допила шампанське.

Стань моєю надією...Where stories live. Discover now