Розділ 2

236 15 1
                                    

–Ну спробуймо ще один раз, прошу тебе - хлопець біг за мною по вулиці привертаючи до нас всю увагу людей, і просив про ще одне побачення.

Мік на перший погляд не поганий хлопець, справді, зовнішність завжди обманлива.
На першому побаченні він увесь час розповідав про свою колишню, яка його так безжалісно покинула, та навіть не звертав уваги на мене, але коли я починала говорити, він відразу перебивав, та продовжував говорити який бідний, що його покинули. Одним словом – побачення було зіпсоване.

Тоді, кілька днів він не давав мені проходу, переслідуючи мене всюди, і коли він прийшов навіть під будинок моєї матері, я здалась та пішла на ще одне побачення, яке виявилось тільки гіршим.

І ось я тікаю, а Мік біжить позаду та просить дати йому ще один шанс.

–Ну, Емочка, дай мені ще один шанс.– не витримую та зупиняюсь на місці, а тоді розвертаюсь до хлопця. Настільки швидко, що він трохи відскочив назад, від несподіванки.

–Послухай, я розумію – Бог любить трійцю, але це не означає що я також, тому відчепись по-хорошому, а то мої шпильки від підборів будуть між твоїми ногами.

–Аа..– хлопець хотів щось сказати, та я його перебила.

–І повір, краще більше не підходь до мене, а то тобі буде не солодко, це зрозуміло?– хлопець дивився округлими очима, а я продовжила.
–Чудово, а тепер зникни. І так, Емочкою будеш називати свого собаку, хоча навіть він утече від тебе при першій можливості.– прокричала я на останок, а тоді розвернулась та пішла, чуючи у спину якісь фрази, тільки не впевнена що тепер це прохання про ще одне побачення...

                                   *** 

Після закінчення, пар, ми ішли у кафе з подругами, точніше подруги ішли, а я розповіла про Міка, при цьому проклинаючи його всіма способами.

–І я кажу, що читати книжки не погано, а він мені що я роблю вигляд розумної, а це нудно..– розповідаю подругам про своє невдале побачення, і про те, як він вважав нудним читати книги.
–Ну я і пішла, а він почав бігти і просити про ще один шанс.–я розвела руками та поглянула на подруг.

–Ох, Ем, тобі щастить – Роуз штовхнула мене ліктем у бік, а тоді почала сміятись, я дивилась на неї не дуже веселим поглядом, але коли Ліза почала сміятися за нею, я здалась та засміялась разом з ними, розуміючи наскільки ця ситуація смішна збоку.

Стань моєю надією...Where stories live. Discover now