Розділ 7

204 14 0
                                    

pov: Дін

–А вона не така і проста.– Адам сів біля мене на диван, та поглянув із зловісною усмішкою.

–Ага, особливо її крик, яким вона ледь мене не оглушила.–пробормотів не задоволено Лео.–А її погрози, невже вона справді безсмертна.

–Скоріше скажена, але можливо саме це тобі так подобається .– проговорив Адам та знову поглянув на мене.

–Та ну вас.– вони говорили про Емі, відтоді як 2 дні тому, вона побувала у нашому будинку, точніше підколювали мене.

Дівчина, яку я думав що більше ніколи не побачу, що ніколи більше не побачу її посмішку, ніколи не побачу ті безглузді сукні, як у діснеївської принцеси.

Та коли кілька тижнів тому я дізнався, що вона живе зі мною у одному місті, і ще й найкраща подруга Лізи, я захотів дізнатись, яка тепер моя принцеса.

Тільки тепер, у принцеси є гострий язичок і вона не боїться відповісти, та постояти за себе. Але вона і досі та маленька принцеса, яка потрапила до світу мафії, яка може її зламати, але я знаю яка вона сильна і як її не легко зламати...

–Так, а що там з твоїм весіллям?– мої роздуми перервало запитання Лео.

–Через кілька тижнів.– відповів Адам, та без ентузіазму, я тільки відвів погляд, мені не дуже подобалось, що він вибрав саме тиху, та милу, Лізу.

–То значить, ти тепер не холостяк у нас?!

–А ти, так і будеш жити у своєму світі ненависті до всіх людей?– відповів Адам, а тоді у нього полетіла подушка, яку кинув Лео. Тоді у них почалась дискусія на цю тему, і звичайно, я б приєднався до них, але не сьогодні.

Я виходжу з вітальні, а тоді виходжу з будинку, та сідаю в машину. Мені потрібно розвіятись, я не можу нормально думати, коли усі мої думки повертаються на 2 дні назад.

Коли усі мої думки зайняті принцесою. І навіть не тим що її форми значно помінялися. А її гострим язичком, і її сміливістю.

Сідаю в машину та виїджаю на дорогу. Мчу по місту, навіть не розбираючи дороги, тільки би відволіктись від думок, лишень би не бачити ті очі, усмішку, веснянки, лише би не чути її голосу.

Тільки не знаю чим закінчиться ця поїздка....

Стань моєю надією...Where stories live. Discover now