"Tedavi iyiye gidiyor. Böyle giderse üç dört ay içinde hareketlenmeye başlayabilirsin." Areum, kendisine egzersiz yaptıran Jungkook'a baktı. Bir kaç gün önce ifadesiz bakışlarının yerini yumuşak bakışlar almıştı. Bunun farkında olan Jungkook, kendisini hiç olmadığı kadar mutlu hissediyordu. "Pes etme olur mu, Areum? Hastalıklarınla mücadele edebilecek kadar güçlü bir kadınsın sen. Ben sana inanıyorum. Mücadele edip, iyileşeceksin."
Areum, duyduğu şeyler boğazının düğümlenmesine neden olmuştu. Ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Bu ağlama isteği ıstırap dolu bir ağlama isteği değildi. "Bana söz verir misin?" Jungkook, serçe parmağını kıza uzatarak gülümsedi. "Mücadele etmekten asla vazgeçmeyeceksin." Areum, başını bir kez sallayarak serçe parmağıyla Jungkook'un serçe parmağını kavramış ve baş parmaklarını birleştirmişti.
"Söz veriyorum." demişti Areum, dudaklarını oynatarak. Jungkook, bir kez başını sallayarak sevinçle gülümsedi. "Ben ber zaman yanında olup sana destek olacağım." Jungkook, tens cihazının olduğu masayı kızın yanına sürükleyerek bantları hissis bacaklara yapıştırdı. Cihazı çalıştırıp yatağın baş ucunda duran tekerlekli sandalyeye oturarak Areum'a bakmaya başladı. Kız üzerinde hissettiği bakışlar nedeniyle gerilerek bakışlarını kaçırdı.
"Kitap bugün bitecek. Okuyuculuğumu beğendiysen senin için kitap okumaya devam edebilirim. Ne düşünüyorsun?" Areum, başını Jungkook'a çevirerek bir süre eşsiz yüzüne bakmıştı. "Güzel okuyorsun. Devam et lütfen." dedi Areum, işaret diliyle. Jungkook, gülümseyerek alt dudağını ısırdı. Kız o'nu geri çevirmediği için çok mutluydu.
Areum'a kitap okumayı çok seviyordu, tek başına okumaktan tamamen ayrıydı o'na kitap okumak. "İstediğin herhangi bir kitap var mı?" Areum, başını olumsuzca iki yana salladı. Kitap umrunda değildi, sadece Jungkook'un rahatlatıcı sesini duymak istiyordu. Elektrotrapi bittiğinde Jungkook, bantları çıkartıp cihazın olduğu tekerlekli masayı eski yerine götürdü.
"Gel bakalım." Jungkook, kızı kucağına alarak tekerlekli sandalyesine yerleşmesini sağladı. Arkasına geçip tekerlekli sandalyeyi hareket ettirerek Areum'un odasına çıkmıştı. Aniden aklına gelen şey ile durup kızın önüne geçip çömeldi. "Hastane yemeklerinden bıktın değil mi?" Areum, kararsızca başını salladığında Jungkook, gülümsedi.
"Pekâlâ, markette ramen yeme fikrine ne dersin?" Areum, daha önceden hiç markette ramen yememişti. Markete gittiğinde bir kaç arkadaşın ya da sevgililerin gülüşerek ramen yediği beyaz masa dikkatini cezbediyordu elbette. Fakat hiç arkadaşı olmadığı için bu dahil bir çoğu şeyi yapmamıştı. Bunun yüzünden eskiden hayatı kaçırıyormuş gibi hissediyordu.
"Haklısın. Biraz basit kaçtı bu değil mi?" demişti Jungkook, kızdan cevap alamayınca. Areum, çömeldiği yerden kalkan Jungkook'un bileğini tutarak başını iki yana sallamıştı. "Hayır. Gidelim." dedi, Areum işaret diliyle. Jungkook, gülümseyerek başını sallayıp kızın arkasına geçerek tekerlekli sandalyeyi sürmeye devam etti. Hastaneden çıkarak yakınlardaki markete geçmişlerdi. Jungkook, sandalyelerden biri kenarı çekerek Areum'un sandalyesini yakınlaştırdı masaya.
"Burada bekle ramenleri hazırlayıp hemen geliyorum." Areum, başını sallayarak Jungkook'un arkasından bakmıştı. Bir kaç saniye sonra önüne dönerek beyaz masaya baktı. Ellerini beyaz masaya yaslarken yüzünde hafif bir tebessüm belirdi. Bazılarına saçma gelsede buraya gelmek o'nu gerçekten mutlu etmişti.
Jungkook, iki ramen ve bir kaç atıştırmalık alarak ramenleri hazırladı. Areum, camdan dışarıyı izlerken Jungkook, elindeki yiyeceklerle kızın yanına oturmuştu. "Afiyet olsun. Umarım beğenirsin." Areum, başını hafifçe eğip kaldırırken sadece dudaklarını oynatarak teşekkür etmişti. Tahta çubukları ayırarak rameni karıştırmış ve yemeğe başlamıştı. Aldığında nefis tad ile gözleri açıldı.
Jungkook, poşetteki atıştırmalıkları çıkartırken gülümseyerek konuşmaya başladı. "Çok sağlıksız olduğu için bunları almamam gerekiyordu ama ellerime hakim olamadım." bakışlarını kıza odaklayarak konuşmaya devam etti. "Beğendin mi?" Areum, peçeteyle dudaklarını temizlerken başını onayla salladı. "İleride sana daha iyisini yapacağım."
.
.
.
.Bugün iki bölüm daha atacağım bilgine. Oy ve yorum atmayı ihmal etme lütfen tatlış.
Öptüm seni şap şup muuuahh (:♡