ΜΑΙΡΗ
Αγάπη μου, δεν είναι όπως φαίνεται.
Είπα δειλά, όταν σε λίγα δευτερόλεπτα σήκωσε το χέρι του στον αέρα. Έμεινα να τον κοιτάω κλαίγοντας ενώ περίμενα να νιώσω την οργή του πάνω μου.
Έσφιξε τη μπουνιά του και τη κατέβασε με δύναμη ξανά στο χερούλι της καρέκλας. Άκουσα τη Μάγκυ να του φωνάζει ''ΣΤΑΜΑΤΑ''. Και εκείνος να λέει μέσα απο τα σφιχτά του δόντια ''Γαμώτο ρε Μαίρη, γαμώτο''.
Απομακρύνθηκε κάνοντας πάλι την ίδια διαδρομή πέρα δώθε.
ΜΑΓΚΥ
Ηρέμησε και πες μου τι συμβαίνει.Το παιδί που είναι?είναι καλά?
ΜΑΘΙΟΥ
Καλα? χαχαχα. Σπίτι είναι. Γιατί νομίζεις οτι ήρθα εδώ?Δεν είχα που να πάω. Δεν ήθελα ο μικρός να ξαναζήσει εξαιτίας της μάνας του τέτοιες στιγμές. Η άλλη λύση ήταν στο δρόμο, με όλους τους δημοσιογράφους να ψοφάνε για σκάνδαλα. Σα να το διαβάζω ''Ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΣΥΡΕ ΜΕ ΒΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΝΧΑΤΑΝ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΑΓΡΙΟΣ ΚΑΒΓΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ''.
Όσο μιλούσε βρήκα ευκαιρία να σκεφτώ γρήγορα τα γεγονότα. Ο μικρός είπε πως τον είδε να του μιλάει. Άρα είναι εδώ!Γύρισε!Το κεφάλι μου πήγε να σπάσει στην ιδέα οτι βρισκόταν στην ίδια πόλη με εμένα.Ο Μάθιου νομίζει οτι ο Μάρκ με έπιασε στο κρεβάτι με κάποιον και το ερμήνευσε ως κακό! Σκέψου Μαίρη, Σκέψου γρήγορα. Τον αγαπάω τόσο πολύ, πως μπορώ να του πω κάτι τετοιο, πως μπορώ να πω την αλήθεια? Πώς? Έχανα το κόσμο μου!
Άκουσα το Μάθιου να εξηγεί στη Μάγκυ τι είχε συμβεί νωρίτερα στο σπίτι. Και τότε σηκώθηκα απο τη θέση μου σα να είχα ελατήριο.
ΜΑΙΡΗ
Ποιον συνάντησες? Ο Μάρκ είπε πως σε είδε με κάποιον.
Τα κεφάλια τους γύρισαν και με κοίταξαν.Δυο ζευγάρια μάτια καρφωμένα πάνω μου.
ΜΑΘΙΟΥ
Με δουλεύεις? Τόσο κόσμο είδα σήμερα. Δεν ήταν μόνο ένας. Εκτός απο τον αδερφό μου είδα συνεργάτες,τον Τζέισον,φίλους και πολλούς άλλους.
Το κεφάλι μου πονούσε. Ξεροκατάπια, ο λαιμός μου ήταν στεγνός και το κορμί μου μουδιασμένο.
ΜΑΙΡΗ
Ο Μάρκ είναι παιδί. Μια εικόνα εύκολα μπορεί να τη μεγαλοποιήσει, να τη κάνει τεράστια στο μυαλό του, να τρομάξει και να την ερμηνεύσει αλλιώς όπως κάθε πλάσμα στην ηλικία του. Αυτό έγινε και τότε.
ΜΑΘΙΟΥ
Τι ακριβώς έγινε τότε?
ΜΑΙΡΗ
Μια περίοδο εργαζόμουν σα βοηθός ενδυματολόγου σε παραγωγή ταινιών. Ο Μάρκ τον είχε γνωρίσει,ερχόταν συχνά και με έπαιρνε απο το σπίτι για τη δουλειά. Μια μέρα αφού σχόλασα δεν αισθανόμουν καλά, αιμοραγούσα απο τη μύτη και όταν άνοιξα τη πόρτα σωριάστηκα μπροστά στη μητέρα μου. Δυστυχώς ο Μάρκ ήταν εκεί. Μέσα στο μυαλό του τα μπέρδεψε. Νόμιζε πως αφού έφυγε η μαμά με εκείνο το κύριο και γύρισε έτσι, τοτε της είχε κάνει κακο. Ίσως σε είδε σήμερα μαζί του!
Τα λόγια έβγαιναν νεράκι απο το στόμα μου. Μη κομπιάσεις Μαίρη, έλεγα στον εαυτό μου. Πρέπει να σε πιστέψει,πρέπει.
Είχα μείνει παγωμένη περιμένοντας το αποτέλεσμα των όσων είπα. Η καρδιά μου πονούσε και ζητούσα δύναμη και βοήθεια για να αντέξω, για να πιστέψει ένα τέτοιο ψέμα.Ένα ψέμα που μέσα του είχε μια τόση δα αλήθεια ''...αιμοραγούσα και ανοίγοντας τη πόρτα σωριάστικα μπροστά στη μητέρα μου.Δυστυχώς ο Μάρκ ήταν εκεί...''
Τόλμισα να κάνω μερικά βήματα για να τον πλησιάσω.Ήθελα να τον αγγίξω, να τον αποσυντονίσω, να τον πάρω μακρυά απο σκέψεις.
Στάθηκα μπροστά του και με τρεμάμενο χέρι άγγιξα το μάγουλό του.
ΜΑΙΡΗ
Σε παρακαλώ, ξέχνα το! Σάγαπάω.
Με μιάς με έκλεισε στην αγκαλιά του και με φίλησε με δύναμη.
ΜΑΘΙΟΥ
Αν σε αγγίξει κανείς,θα τον σκοτώσω!
Είπε...και έκανε τον εφιάλτη μου να μεγαλώνει!
ESTÁS LEYENDO
ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}
RomanceΗΤΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ...ΓΙΑΤΙ? 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙ, 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ... ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΜΟΙΡΑ ΘΑ ΤΗ ΦΕΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ. Ο ΘΥΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ... Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜ...