Ο καιρός για τη λήξη του συμβολαίου πλησίαζε.Ο Μάθιου είχε αποφασίσει να εκμεταλλευτεί στο έπακρον την επιθυμία τους να τον κρατήσοουν με όρους που εκείνος θα έθετε. Ένας απ'αυτούς θα εξόντωνε και την Πόλα.Δεν είχαμε μιλήσει με λεπτομέρειες αλλά του είχα εμπιστοσύνη.
Είχαμε προετοιμάσει τον Μάρκ για τον ερχομό της αδερφής του και το περίμενε με μεγάλο ενθουσιασμό.Κάθε μέρα που περνούσε αισθανόμουν οτι φούσκωνα και πιο πολύ.Προφανώς και ήμουν λίγο υπερβολική γιατί συχνά πυκνά όλοι τους με περιέπαιζαν.Ο Μάθιου δεν έχανε στιγμή να μου λέει πόσο όμορφη είμαι και πόσο με θέλει.Δε ξέρω το σκοπό του καθώς με την εγκυμοσύνη άλλαζα,αλλά το εκτιμούσα ακόμα και για υποστίρηξη να το έκανε.
Το τελευταίο καιρό έκανα μακρινές βόλτες με τα πόδια θέλοντας να κρατήσω μια φυσική κατάσταση που θα με βοηθούσε. Σε μια απ'αυτές κατέλληξα στο διαμέρισμα του Μάθιου,που είχε επίσημα γίνει της Μάγκυ και του Πήτερ.
ΜΑΓΚΥ
Καλως την!Τι καλά που ήρθες.Πέρασε.
ΜΑΙΡΗ
Λίγο νερό και να κάτσω. Είπα λαχανιασμένη.
Μιλήσαμε αρκετές ώρες.Είχαμε τόσο καιρό να το κάνουμε που το απολάμβανα.Συζητήσαμε για τη σχέση τους με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.Ήταν ερωτευμένη και με έκανε ιδιαίτερα χαρούμενη αυτό. Αρκετά συχνά τη κουβέντα μας διέκοπταν τα τηλεφωνήματα του Μάθιου.Έπρεπε να ξέρει κάθε 1 ώρα που είμαι και τι κάνω.Με έσκαγε καμιά φορά αλλά στο τέλος τον δικαιολογούσα.Δε περάσαμε και λίγα.
Όταν η Μάγκυ πήγε στο μπάνιο έπιασα τυχαία ένα απο τα περιοδικά που είχε αφημένα στο τραπεζάκι του σαλονιού.
Νέες τάσης της μόδας,που ακόμα δε θα μπορούσα να ακολουθήσω.Νέα χτενίσματα,κουτσομπολια και...ΕΓΩ!
Γούρλωσα τα μάτια μου και ξεκίνησα για να διαβάσω το άρθρο όταν η Μάγκυ αφού είχε επιστρέψει μου το άρπαξε απο τα χέρια.
ΜΑΓΚΥ
Τέλος το διάβασμα.Για να με δεις δεν ήρθες?
ΜΑΙΡΗ
Μάγκυ τι λεει?
ΜΑΓΚΥ
Βλακείες άνευ σημασίας.
ΜΑΙΡΗ
ΜΑΓΚΥ ΤΙ ΛΕΕΙ?
Όσο και να προσπαθούσε να με κάνει να το ξεχάσω δε θα τα κατάφερνε.Έπρεπε να μάθω.Και έμαθα.
KAMU SEDANG MEMBACA
ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}
RomansaΗΤΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ...ΓΙΑΤΙ? 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙ, 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ... ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΜΟΙΡΑ ΘΑ ΤΗ ΦΕΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ. Ο ΘΥΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ... Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜ...