Η Μάγκυ οδήγησε τη Μαίρη στο δωμάτιο. Έπρεπε να ηρεμήσει,δε θα μπορούσαμε να γυρίσουμε σπίτι σε τέτοια χάλια.
Είχα βάλει ήδη το δεύτερο ποτό και κοιτούσα το παράθυρο. Λίγο πριν, ζούσα την απόλυτη ευτυχία και τώρα γύρισα πίσω σε εκείνα τα τέσσερα χρόνια αμφιβολίας.
ΜΑΓΚΥ
Άλλη φορά δε χρειάζεται να αντιδράς παρορμητικά. Σ'αγαπάει και το φωνάζει με όλο της το είναι.
Παρέμενα καρφωμένος εκεί στο παράθυρο. Ένιωθα χαμένος.
ΜΑΘΙΟΥ
Λέει ψέμματα! Μου λέει ψέμματα Μάγκυ.
Είπα με απόλυτη ηρεμία και σιγουριά γυρνώντας προς τη καλή μου φίλη.
ΜΑΓΚΥ
Μάθιου τι είναι αυτά που λές?
ΜΑΘΙΟΥ
Τη ξέρω.Τη ξέρω πολύ καλα. Διαβάζω τα μάτια της, το πρόσωπό της, το σώμα της. Όταν την αγκάλιασα, έτρεμε και η καρδιά της χτυπούσε δυνατά, ένοχα, απελπισμένα. Άλλωστε στην ιστορία της έκανε ένα λάθος. Δεν ήξερε πως εγώ σήμερα συνάντησα μόνο τον αδερφό μου και το Τζέισον. Ταυτόχρονα και στο ίδιο σημείο...και κανέναν άλλον, κανέναν! Με αυτούς με είδε ο γιός μου!
Το πρόσωπο μου ήταν ήρεμο και το μυαλό μου άδειο.Είχα πια αφεθεί στην απογοήτευση. Είχα παραδοθεί στο ψέμμα της!
——————————————————————————————————————————
Όταν η Μάγκυ βγήκε απο το δωμάτιο και έκλεισε τη πόρτα, ήμουν επιτέλους μόνη. Άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο και ξέσπασα.Κατέβηκα απο το κρεβάτι και σύρθηκα σε μια γωνιά του δωματίου.Έφερα τα πόδια μου στο στήθος και τα αγκάλιασα. Με αγκάλιασα σφιχτά. Έκλεισα τα μάτια και ζούσα ξανά εκείνη τη νύχτα!
Όταν Ο Μάρκ ξεκίνησε το σχολείο είχα πλέον ένα πρόγραμμα. Ξυπνούσαμε μαζί, ετοιμαζόμασταν, πέρναμε πρωινό και αφού τον πήγαινα σχολείο συνέχιζα για τη δουλειά. Εκείνος γυρνούσε με το σχολικό νωρίτερα καθώς τον περίμενε η μητέρα μου και εγώ τον έβρισκα στο σπίτι πιο αργά. Όλο μου τον χρόνο τον αφιέρωνα σε αυτόν. Δεν έκανα πολλά πράγματα για τον εαυτό μου, δεν έβγαινα σχεδόν ποτέ και η ιδέα μιας σχέσης ήταν για μένα κάτι ξένο.Κανείς ποτέ δε θα ήταν αρκετός για μένα και το Μάρκ!
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}
RomanceΗΤΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ...ΓΙΑΤΙ? 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙ, 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ... ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΜΟΙΡΑ ΘΑ ΤΗ ΦΕΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ. Ο ΘΥΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ... Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜ...