ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ

11.1K 885 10
                                    

Φόρεσε το σέξυ χαμόγελό του.Ηθοποιός!Είχε παίξει τόσους ρόλους που πάντα είχε και έναν για κάθε περίσταση στη πραγματική ζωή.


ΜΑΘΙΟΥ

Ακριβώς!Ο πατέρας του Μάρκ και ελπίζω να μη σε πειράζει.

ΠΗΤΕΡ

Ίσα ίσα,χαρά μου που σε γνωρίζω με αυτή την ιδιότητα και μόνο. Βασικά θα έπρεπε να σε ευχαριστήσω κιόλας.

ΜΑΘΙΟΥ

Αλήθεια?Και γιατί έτσι?

ΠΗΤΕΡ

Άφησες αυτό το πλάσμα ελεύθερο, πιο μεγάλη χάρη δε θα μπορούσες να μου κάνεις.


Και ο πόλεμος μόλις είχε αρχίσει.Όλοι σε ετοιμότητα και με τα μαχαίρια ακονισμένα.

Ο Πήτερ ήταν άξιος αντίπαλος.


ΠΗΤΕΡ

Ελπίζω να καθήσετε στη παρέα μας μιας και συναντηθήκαμε.

Ε μωρό μου? Έχεις αντίρρηση?

Ρώτησε απευθυνόμενος σε εμένα.

ΜΑΙΡΗ

Όχι,όχι καμια αντίρρηση.

ΜΑΓΚΥ

Ωραία!

Πρόλαβε να αποδεκτεί τη πρόταση η Μάγκυ αφήνοντας το Μάθιου σίξυλο!

Νομίζω πως κοίταζε το Πήτερ και έλιωνε.Τη λυπόμουν γιατί προσπαθούσε να το κρύψει χωρίς να τα καταφέρνει.Ήθελα τόσο να της πω την αλήθεια!της άξιζε πραγματικά ένας άντρας σα τον Πήτερ


Το πηγαδάκι είχε δημιουργηθεί.Ο Μάθιου μιλούσε με τον Πήτερ και ποτέ το χέρι του δεν έμενε χωρίς ποτό. Ένιωθα το βλέμμα του κατα διαστήματα καυτό πάνω μου.Και ο Πήτερ έκλεβε στιγμές για να μου ψυθιρρίζει κάτι στα κρυφά ή να με φιλάει στο λαιμό.Η βεντέτα φαινόταν να φουντώνει.


Κάποια στιγμή ο Πήτερ αποχώρησε βλέποντας ένα παλιό συνάδερφο και η Μάγκυ πήγε στο μπάνιο αφήνοντας μας μόνους. Όχι ρε γαμώτο,όχι.Έλεγα μέσα μου.Θα τα κάνω θάλασσα,ήμουν σίγουρη. Ο Μάθιου ήρθε απέναντί μου ακουμπώντας το χέρι του στο μπαρ.

Δεν ήξερα τι να πω και πως να σταθω.Ούτε να τον κοιτάξω δε μπορούσα.


ΜΑΘΙΟΥ

Έλα πιο κοντά! ζήτησε και άπλωσε το χέρι του.Με τράβηξε και με ανάγκασε να κάνω τουλάχιστον ένα βήμα προς εκείνον.

ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora