ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ

9.9K 819 11
                                    

Τίποτα δεν άλλαζε στο ύφος όλων.Αισθανόμουν ηλίθια αναμεσά τους και αυτό έπρεπε να τελειώσει εδω.

ΜΑΙΡΗ

Λοιπόν μωρό μου,όλα πήγαν καλα?Πότε θα μπορέσουμε να σε απολαύσουμε και σε αυτή τη ταινία?

Ρώτησα με ανέμελη διάθεση. Είμασταν όλοι πλέον καθησμένοι στο σαλόνι.

ΜΑΘΙΟΥ

Μια χαρά όλα,αρκετή κούραση βέβαια και...

Έριξε μια κλεφτή ματιά στον Πήτερ.

ΜΑΙΡΗ

Τι θα γίνει?Θα παίζουμε κρυφτό για πολύ?Αφου κάτι θέλετε να μου πείτε.Σας ακούω.

ΜΑΘΙΟΥ

Η αλήθεια είναι πως...εγώ είμαι αυτός που έχω να πω κάτι.

Ήπιε μια γουλιά απο το ποτό του και για λίγο κοιτούσε μέσα στο ποτήρι.

ΜΑΙΡΗ

Μάθιου?!!!

ΜΑΘΙΟΥ

Άκου μωρό μου! Η συμπρωταγωνήστρια μου για κάποιο λόγο αποχώρησε απο τη ταινία.Εγώ το έμαθα αφού έφτασα.Δεν είναι και υποχρεωμένοι να ενημερώνουν για καθε ηθοποιό που αντικαθηστούν.

Άκουγα πολύ προσεκτικά.Δε μου φαινόταν και τόσο πια σημαντικό όλο αυτό για να ανησυχούν.Ίσως επειδή είχα γίνει λίγο γκρινιάρα με την εγκυμοσύνη,σκέφτηκα.Αλλά και πάλι,εδω δεν είπα τίποτα που δε κατάφερε να έρθει κοντά μας τόσο καιρό.


...έτσι λοιπόν τη καινούρια τη βρήκα εκεί και εγώ για πρώτη φορα.

ΜΑΙΡΗ

Ωραία...και?

ΜΑΘΙΟΥ

Η Μίλα,αυτή ήταν!

Άργησα να καταλάβω τι έλεγε.Νόμιζα πως άκουσα λάθος.Σηκώθηκα και περπάτησα για λίγο στο χώρο με ηρεμία.

Γύρισα το κεφάλι μου στο μέρος του.Ήταν ακόμα καθησμένος στην ίδια θέση,στην ίδια στάση.

ΜΑΙΡΗ

Η Μίλα είπες?Αυτήν είπες?καλά δεν άκουσα?

ΠΗΤΕΡ

Ναι καλά άκουσες.

ΜΑΙΡΗ

Εσεις το ξέρατε? Το ξέρατε,τι σκατά ρωτάω! Γι αυτό δεν ήρθες τόσο καιρό?Για να είσαι μαζί της?

Σε αυτή την ερώτηση το σκηνικό άλλαξε.Ο Μάθιου σηκώθηκε και ο Πήτερ με κοίταξε με στραβό μάτι.Η Μάγκυ απο την άλλη κούναγε νευρικά το πόδι της και δε μιλούσε καθόλου.

ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant