ΠΟΛΑ

10.3K 814 30
                                    

Ανοιγόκλεισα αρκετές φορές τα μάτια μου.Το φως με ενοχλούσε και ο χώρος άγνωστος. Άκουσα τη Μάγδα να μου λέει...

ΜΑΓΔΑ

Πως αισθάνεσαι κορίτσι μου?

Τη κοίταξα.Το στόμα μου στεγνό και το κεφάλι μου βαρύ. Δυσκολευόμουν να μιλήσω.

ΜΑΙΡΗ

Που...που είμαι?

ΜΑΓΔΑ

Σσσσσ,μη κουράζεσαι.Στο νοσοκομείο.Σε φέραμε στο νοσοκομείο.

Η μνήμη μου επανερχόταν σιγά σιγα.Άνοιξα διάπλατα τα μάτια μου και γράπωσα το χέρι της Μάγδας απο το καρπό.

ΜΑΙΡΗ

Ποιοι?Ποιοι με φέρατε?

ΜΑΓΔΑ

Ησύχασε.Με τη Κα Πόλα,σε φέραμε.

Μιλώντας έγνεψε με το κεφάλι της προς τη δεξια μεριά του δωματίου.Τότε γύρισα και την είδα.Καθόταν όρθια στη πόρτα κοντά.Το πρόσωπό της δεν είχε καμια έκφραση.Παγωνιά!

ΠΟΛΑ

Μάγδα,μας αφήνεις λίγο μόνες?

Όπως σηκωνόταν απο την άκρη του κρεβατιού μου,με δυσκολία τράβηξε το χέρι της απο μένα.Δε ξέρω τι φοβόμουν,δε ξέρω τι ένιωθα,μα μόνη μαζί της δεν ήθελα να μείνω.

Πλησίασε και στάθηκε απέναντι απο το κρεβάτι μου.

ΜΑΙΡΗ

Ο Μάθιου?Που είναι ο Μάθιου?

ΠΟΛΑ

Δε τον έχουμε ειδοποιήσει ακόμα!

Έκανα να σηκωθώ,μα ένιωθα αδύναμη.Το σώμα μου δεν άκουγε,έτσι έμεινα στη θέση μου.


...Μαίρη,μόνο να μιλήσουμε θέλω.

ΜΑΙΡΗ

Δεν έχω να σου πω τίποτα.

ΠΟΛΑ

Ούτε ευχαριστώ?

ΜΑΙΡΗ

Ευχαριστώ?χαχα

ΠΟΛΑ

Τουλάχιστον που σε έφερα.

ΜΑΙΡΗ

Σωστά,ποιος ξέρει γιατί το έκανες.

ΠΟΛΑ

Έχεις δίκιο να μιλάς έτσι.Ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη,για ότι σου προκάλεσα.

ΜΑΙΡΗ

Απο το Μάθιου να ζητήσεις.Όπως βλέπεις,μας βασάνισες αλλά πάλι εκει που ξεκίνησες βρίσκεσαι.

ΠΟΛΑ

Και έγω ένα πιόνι είμαι.Εντολές εκτελώ.

ΜΑΙΡΗ

Φύγε!

ΠΟΛΑ

Όχι πριν με ακούσεις.Ο Μάθιου πραγματικά σε αγαπάει.Δύσκολα συναντάει κανείς τέτοια σχέση.Δε θέλω να σας δυσκολέψω τη ζωή,πίστεψέ με.Ξέρω πως μένεις σπίτι του και κανείς δεν έχει σκοπό να σας εμποδίσει.Ήδη όπως γνωρίζεις ο κόσμος έχει μάθει για το Μάρκ.Αυτό έκανε καλό στην εικόνα του.Τρυφερός πατέρας,αναγνωρίζει το παιδί του.

Μόνο εσύ μπορείς να του κάνεις καλό,μόνο εσύ μπορείς να του κάνεις και κακό όμως.

ΜΑΙΡΗ

Δε καταλαβαίνω τι λες.

ΠΟΛΑ

Σε λίγο καιρό θα αποδεσμευτεί απο εμάς.Αν και δε θα το θέλαμε.Να είσαι σίγουρη πως θα κάνουν τα πάντα για να τον κρατήσουν.Αν δε τα καταφέρουν θα χρησιμοποιήσουν τρόπους που δε θα αρέσουν σε κανέναν.

ΜΑΙΡΗ

ΦΥΓΕ!Δε θέλω να ακούσω τίποτα.

Δε την άντεχα άλλο.Με δυσκολία ανέπνεα.Δεν ήθελα να ακούω ούτε τη φωνή της ούτε να τη βλέπω.

ΠΟΛΑ

Ξέρουν για τον Κόλιν!

Το δωμάτιο άρχισε να γυρίζει.Ήθελα οξυγόνο!Ήρθε κοντά μου.

...Μην αναστατώνεσαι!Να βοηθήσω θέλω.

ΜΑΙΡΗ

Μη μου το κάνεις αυτό! Σε παρακαλώ!

Με τρεμάμενη φωνή και δάκρυα στα μάτια,την ικέτευα.Όχι αυτό!

ΠΟΛΑ

Ηρέμησε. Θα κάνω τα πάντα για να μη δημοσιευτεί τίποτα.Μα θέλω να με βοηθήσεις και εσύ!

ΜΑΙΡΗ

Εγώ?Πως?

ΠΟΛΑ

Κάντον να ξαναυπογράψει,με όρους που τον συμφέρουν.Μη τον παντρευτείς.Μείνε μαζί του,αλλά μη τον παντρευτείς.

Έκρυψα το πρόσωπό μου.

ΜΑΙΡΗ

ΦΥΓΕ!

Σηκώθηκε και κινήθηκε προς τη πόρτα.Κοντοστάθηκε και γύρισε σιγά σιγά προς εμένα.

ΠΟΛΑ

Είσαι έγκυος! Σκέψου αν πρέπει να κρατήσεις και αυτό το παιδί.Πόσο σκληρό να κουβαλάνε το βιασμό της μητέρας τους απο τον ίδιο το θείο τους!


Η πόρτα έκλεισε και το δωμάτιο με πλάκωσε.


———————————————————————————————————————————-


ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΑ ΧΤΥΠΗΣΕ


ΠΟΛΑ

Να είσαι έτοιμος.Ίσως σε λίγο καιρό σε χρειαστώ.

ΝΑΙ ΚΟΛΙΝ!Μου χρωστάς έτσι κιαλλιώς,έχει έρθει η ώρα να μου το ξεπληρώσεις.

ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora