ΑΓΝΩΣΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ

11.7K 915 3
                                    

Τις περισσότερες ώρες μέσα στη μέρα, όπως ήταν λογικό, ο Μάθιου τις περνούσε στα γυρίσματα,σε πρόβες και σε διάφορες συναντήσεις. Το άγχος του, κάθε φορά που γύριζε, ήταν εμφανή,γιατί μέσα στη τρέλα της δουλειάς σκεπτόταν και εμένα.

Είχα επιλέξει να μη μπλεχτώ μέσα στα πόδια του,όχι μόνο για εκείνον,αλλά και για μένα την ίδια. Δε ξεχνούσα όμως κάθε βράδυ να του κρατώ και μια μικρή έκπληξη. Έβλεπα να χαλαρώνει στην αγκαλιά μου και κάθε ανησυχία για τη δίμετρη παρτενέρ του, χανόταν. Γυρνούσε κάθε μέρα με μεγαλύτερο πόθο για μένα και με έκανε τη πιο ευτυχισμένη γυναίκα. Στα χέρια του ταξίδευα,με τα φιλιά του μεθούσα και στον ερωτά του παραδινόμουν.


Με το Μάρκ μιλούσα συνέχεια,σε σημείο να μου κάνει και ο ίδιος τη παρατήρηση. ''Αμάν μαμά,καλά είμαι άθε με να παίκθω πια''.


Απολάμβανα ατελείωτες βόλτες στη πόλη του Παρισιού που ήταν μαγευτική. Τα εκλεπτισμένα μικρά καφέ,η υπέροχη μυρωδιά των κρουασαν που ξεχυνώταν στους δρόμους, ο επιβλητικός Πύργος του Αιφελ και οι εκθαμβωτικές βιτρίνες των πιο γνωστων σχεδιαστών. Σε μια απο αυτές τις βόλτες το είδα και το αγάπησα.Το πιο υπέροχο φόρεμα! Δε δίστασα λεπτό να μπω και να το δω επάνω μου.

Μαύρο και μακρύ μέχρι τον αστράγαλο με ένα σκίσιμο στο πλάι που έφτανε στο γοφό μου. Το ντεκολτέ ξεκινούσε λίγο κάτω απο το στήθος μου,ανέβαινε σε δυο κομμάτια υφάσματος που ίσα ίσα το κάλυπταν. Στους ώμους κατέλληγε λεπτό κορδόνι που συναντούσαν το ύφασμα πίσω στη πλάτη.Σε μια πλάτη που ήταν το ίδιο ανοιχτή με το ντεκολτέ.


Το φόρεσα και καθόμουν μπροστά στο καθρέφτη.Θα του άρεσε?Αναρωτιόμουν.


Π.

Θα ξετρελαθεί.Πιστέψτε με!


Με ξάφνιασε η πωλήτρια,γιατί απάντησε στη σκέψη μου. Αμέσως μου έφερε και ένα ζευγάρι μαύρα λεπτεπίλεπτα πέδιλα. Τα φόρεσα, ξεδίπλωσα το κορμί μου και είδα το είδωλο μου στο καθρέφτη. Αυτό ήταν,εγώ θα ήμουν η πρωταγωνίστρια της ζωής του! Χωρίς σκέψη αγόρασα και το φόρεμα και τα υπέροχα ψιλοτάκουνα.


Εκείνη κιόλας τη μέρα που επέστρεψα,έλαβα ένα μήνυμα απο το Μάθιου.


''μωρό μου να είσαι έτοιμη στις 8.Θα στείλω αυτοκίνητο να σε πάρει. Ένδυμα επίσημο''

ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang