ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ

13.7K 900 15
                                    

Ο Καιρός κυλούσε και τίποτα στην ατμόσφαιρα δε θύμιζε τα όσα είχαμε περάσει τις προηγούμενες μέρες.

Ο Κόλιν είχε βγεί απο το νοσοκομείο και μετά απο πολύ προσπάθεια έπεισα το Μάθιου να μη κινηθούμε νομικά.Εκείνος με άκουσε και απειλόντας τον αδερφό του, τον εξανάγκασε να ζητήσει πάλι μετάθεση για να φύγει μακρυά μας.Μέσα μου ήλπιζα αυτό να είχε τελειώσει.


Ο Μάθιου είχε κλείσει συμβόλαιο για μια νέα ταινία.Πριν αποφασίσει, διαβάσαμε μαζί το σενάριο και ενθουσιαστήκαμε. Ομολογώ πως, αν και περιπέτεια, είχε αρκετές τολμηρές σκηνές με εκείνον και τη συμπρωταγωνιστρια του,την οποία μέχρι τότε δε γνώριζε κανείς ποια θα ήταν. Πέρα απο μερικά πειράγματα, δε γκρίνιαξα παραπάνω. Καταλάβαινε, πως ενώ για εκείνον ήταν μια απλή δουλειά,για εμένα ήταν λιγάκι δύσκολο να το συνηθίσω.


Τα γυρίσματα θα ξεκινούσαν απο τη Γαλλία και αυτό σήμαινε πως ο Μάθιου θα έπρεπε να λείπει απο κοντά μας τουλάχιστον ένα μήνα. Αυτό με άγχωνε λίγο αλλά δε παραπονέθηκα καθόλου όταν μου το ανακοίνωσε.


ΜΑΘΙΟΥ

Διακρίνω λυπημένο πρόσωπάκι?

ΜΑΙΡΗ

Όχι,όχι. Απλώς θα μας λείψεις!


Εκείνη την ώρα έκοβα μερικά λαχανικά και χαμογελώντας ήρθε απο πίσω μου και με αγκάλιασε.


ΜΑΘΙΟΥ

Και σε ποιους ακριβώς θα λείψω?

ΜΑΙΡΗ

Τι ερώτηση είναι αυτή?Σε εμένα και στο Μάρκ

ΜΑΘΙΟΥ

Μμμμ.Αφού εσύ θα είσαι μαζί μου!

ΜΑΙΡΗ

ΤΙ?ΑΛΗΘΕΙΑ?


Γύρισα απότομα ξεχνόντας οτι κρατούσα ακόμα το μαχαίρι, και τύλιξα τα χέρια μου στο λαιμό του αγκαλιάζοντας τον.


ΜΑΘΙΟΥ

Ναι. Άμα ζήσω μέχρι τότε!

Με πείραξε για την απροσεξία μου, χασκογελώντας.


...λοιπόν,δε μου απάντησες.


Τον κοίταξα για μια στιγμή και μετά χαμήλωσα τα μάτια μου στο έδαφος.

ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora