Παρέμεινα. Έπρεπε να καταλάβω,να είμαι σίγουρη.Έπρεπε να δώσω μια ευκαιρία στον εαυτό μου όχι σε εκείνον.
Εγώ και ο Μάρκ ήμασταν το μικρό του μυστικό. Διπλή ζωή.Μας πήγε στο παλιό του διαμέρισμα.Εκεί που πρωτοζήσαμε μαζί. Προσπαθούσα να αποφύγω τη τηλεόραση,τα σόου και να κοιτάω τα περιοδικά. Αδύνατον! Η ταινία ήταν το hot θέμα σε όλους τους κύκλους. Το ''ζευγάρι'' ήταν απο τα πιο πολυσυζητημένα.
Κάθε μέρα θαβόμουν στο σκοτάδι! Εκείνος πάλευε ανάμεσα σε δύο κόσμους. Καμιά φορά χανόταν,είχε κουραστεί και ο ίδιος απο αυτό το κρυφτούλι. Του έλειπε ο Μάρκ καθώς ο χρόνος που περνούσε μαζί του ήταν πλέον αποκλειστικά μέσα στο σπίτι.
Ένα πρωί ενώ πλενόμουν,κοίταξα το προσωπό μου στο καθρέφτη. Το άγγιξα,το τράβηξα,το χτύπησα και στο τέλος του αγρίεψα.
''Ξύπνα επιτέλους! Δεν είσαι εσύ αυτή!Αυτή που πάλεψε,που κέρδισε, που φοβήθηκε αλλά άντεξε. ΞΥΠΝΑ! Αυτή που βλέπω είναι μια κακομοίρα,αδύναμη και παραδομένη γυναίκα. ΦΕΡΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΜΑΙΡΗ ΤΩΡΑ!''
Μου χαμογέλασα και εκπνέοντας, πέταξα μακρυά εκείνη τη κακομοίρα μαζί με τον αέρα!
Περιποιήθηκα τον εαυτό μου,ετοίμασα τον μικρό και πήγαμε σχολείο περπατώντας.Είχε υπέροχη μέρα,έτσι τουλάχιστον την ένιωθα εγώ. Τον άφησα και συνέχισα τη βόλτα μου. Χάζεψα τα μαγαζιά,ήπια καφέ με το νέο εαυτό μου και του χάρισα στιγμές χαλάρωσης στο κοντινό σπά.
Βγαίνοντας ανανεωμένη,στο δρόμο μου, την είδα! Δε μου φαινόταν πλέον τόσο σπουδαία.Πέρασα απο δίπλα της και της χαμογέλασα προσπερνώντας την με έναν αέρα σιγουριάς. Ούτε που γύρισα για να δω την αντίδραση της. Δε με ένοιαζε!
Έτσι βρέθηκα μπροστά σε ένα απο τα εντυπωσιακά και μοντέρνα κτήρια του Μανχάταν.Άνηκε σε μια απο τις μεγαλύτερες εταιρίες δημοσίων σχέσεων.
Έσπρωξα τη γυάλινη πόρτα και τα τακούνια μου χτυπούσαν στο μαρμάρινο πάτωμα. Πλησίασα τη κοπέλα στην επιβλητική ρεσεψιόν!
Κ.
Παρακαλώ.Πως θα μπορούσα να σας βοηθήσω?
ΜΑΙΡΗ
Θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον απο το τμήμα προσωπικού.
Κ.
Έχετε κάποιο ραντεβού?
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}
RomanceΗΤΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ...ΓΙΑΤΙ? 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙ, 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ... ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΜΟΙΡΑ ΘΑ ΤΗ ΦΕΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ. Ο ΘΥΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ... Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜ...