ΚΑΝΕΙΣ

10.1K 927 18
                                    

Απο αριστερά πλησίαζε ο Μάθιου φανερά εκνευρισμένος και απο δεξιά εμφανίστηκε ο Γουίλιαμ.

Ανάσες Μαίρη,βαθυές ανάσες.Συμβούλευα βουβά τον εαυτό μου.

Και οι δύο έφτασαν σχεδόν ταυτόχρονα και γρήγορα αντιλήφθηκαν ο ένας τη παρουσία του άλλου.


ΓΟΥΙΛΙΑΜ

Μάθιου.Συγχαρητήρια!


Είπε και του έσφιξε το χέρι. Εγώ είχα παραμείνει άγαλμά ειδικά όταν ο Γουίλιαμ με αγκάλιασε και είδα τις μπουνιές του Μάθιου να σφίγγουν


ΜΑΘΙΟΥ

Ευχαριστώ πολύ!


Απάντησε ξερά.


ΓΟΥΙΛΙΑΜ

Να σου συστήσω το νέο αστέρι της εταιρίας μου! Από δω η Μαίρη,εκτός απο άγγελος είναι και συνεργάτης.Όλο αυτό είναι δικό της δημιούργημα.


Δεν ήξερα απο που να φύγω.Ο Μάθιου έχασε το χρώμα του. Πλησίασε αργά το Γουίλιαμ γυρνώντας τη πλάτη του στο κόσμο.


ΜΑΘΙΟΥ

Φαντάζομαι οτι μπορώ να δανειστώ τον άγγελό σου για ένα χορό!


Και ανοίγοντας τη παλάμη του σε εμένα περίμενε να δώσω το χέρι μου. Η καρδιά μου θα έσπαγε απο λεπτό σε λεπτό. Ήταν τόσο γελοίο όλο αυτό που ήθελα να τρέξω μακριά.


ΓΟΥΙΛΙΑΜ

Παρακαλώ. Αρκεί να μην έχει πρόβλημα η αγαπημένη σου!


Σκοτώστε με καλύτερα.Κάποιος ας με σκοτώσει! Φωνές μες στο κεφάλι μου ζητούσαν απεγνωσμένα τη λύτρωση. Έκλεισε το χέρι του και με οδήγησε στο μέρος που οι περισσότεροι χόρευαν ένα ήσυχο κομμάτι. Έκλεισε το χέρι του γύρω μου.Πόσο καιρό είχα να τον νιώσω τόσο κοντά μου.Το άρωμά του,τα χέρια του πάνω μου.Πως θα φανώ δυνατη?


ΜΑΘΙΟΥ

Όλο εκπλήξεις είναι το κορίτσι μου!


Σχολίασε σφίγγοντας με ακόμα πιο πολύ.Ένας ήχος δυσφορίας βγήκε απο τα χείλη μου.


ΜΑΙΡΗ

Με πονάς!

ΜΑΘΙΟΥ 

Μπορώ να κάνω και χειρότερα αν δε μου πεις τι σημαίνουν όλα αυτά.

ΜΑΙΡΗ

Δουλεύω,όπως και εσύ,

ΜΑΘΙΟΥ

Κρυφά απο μένα?

ΜΑΙΡΗ

Αφου κρυφά ζω.Λογικό το βρίσκω!

ΜΑΘΙΟΥ

Κόφτο!!! Πόσο καιρό γίνεται αυτό πίσω απο τη πλάτη μου?

ΜΑΙΡΗ

Ένα μήνα.

ΜΑΘΙΟΥ

Και θα τελειώσει εδώ.


Τίναξα νευριασμένα το σώμα μου για να φύγω.Αυτό είχε μόνο να πει?


...ούτε να το σκέφτεσαι.Απο μένα θα φύγεις μόνο για να πας σπίτι


ΜΑΙΡΗ

Άφησε με.Δεν αντέχω να με αγγίζεις.

ΜΑΘΙΟΥ 

Τι είπες? Και αντέχεις το δικό του άγγιγμα?

ΜΑΙΡΗ

Ναι!αυτός δε με έθαψε όπως εσυ.


Τα πρώτα δάκρυα έκαναν την εμφάνιση τους.


ΜΑΘΙΟΥ

Αυτό έκανα εγώ?

ΜΑΙΡΗ

Ούτε ένας εδω μέσα δε ξέρει την υπαρξή μου. Σε λίγο θα τη ξεχάσεις και εσύ.Τόσους μήνες με θάβεις και πιο βαθυά.Ακολουθείς κανόνες χωρίς συναίσθημα,χωρίς λογική και βάζεις και εμένα να παίξω ένα παιχνίδι που δε ξέρω,που δεν αντέχω.

ΜΑΘΙΟΥ

Τους κανόνες αυτούς,τους όρισε αυτός που αποκαλείς αφεντικό.Αυτός που δε σε θάβει όπως εγώ.Αυτός έκανε τις ανακοινώσεις,αυτός μας οδήγησε εδώ!


Τα είχα πλέον χαμένα.Ξαφνικά πνιγόμουν με όλο αυτό το κόσμο.Δεν ήθελα κανέναν.


ΜΑΙΡΗ

Κανείς δε σε οδηγεί πουθενά αν δε το θες ο ίδιος.Είχα δίκιο Μάθιου, όταν έφυγα είχα δίκιο. Αυτό δεν ήθελα να ζήσω. Η ζωή σου έγινε δύσκολη.Δε χωράω πια σ'αυτή.Χαίρομαι για σένα,ήσουν εξαιρετικός στη ταινία.Ίσως και να άξιζε τελικά όλο αυτό αφού εχεις τόση επιτυχία.


Και το τραγούδι τελείωσε. Και εγώ έφυγα.Και κανείς δε βρισκόταν να με σταματήσει πια.Κανείς!


ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora