Δε ξέρω πόση ώρα ήμουν στο πάτωμα εκείνου του δωματίου μέχρι που ένιωσα δυο χέρια να με σηκώνουν. Άνοιξα ελαφρά τα μάτια μου και μπόρεσα να διακρίνω το πρόσωπο του Μάθιου πριν τα κλείσω ξανά.
Αργά το βράδυ ξύπνησα στο κρεβάτι μου, μόνη. Ένιωσα ανησυχία και σηκώθηκα. Περπάτησα σιγά σιγά προς το σαλόνι. Ήταν σκοτεινά. Το μόνο φως που έμπαινε στο χώρο ήταν αυτό του φεγγαριού. Τότε διέκρινα τη φιγούρα του. Στεκόταν μπροστά απο το τεράστιο παράθυρο και μπορούσα να δω το καπνό που κατα διαστήματα ξεχυνόταν απο το στόμα του.
ΜΑΘΙΟΥ
Γιατί σηκώθηκες?
Η ερώτηση του με ξάφνιασε γιατί πίστευα πως δεν είχε καταλάβει τη παρουσία μου.Τον πλησίασα και απαλά τον άγγιξα στο χέρι.Με ένα βήμα βρέθηκα μπροστά του. Το χέρι μου χάδεψε το μπράτσο του και συνέχισε στο γυμνό του στήθος. Απαλά πήγαινα προς τους γυμνασμένους κοιλιακούς του όταν με μια κίνηση το σταμάτησε με τη παλάμη του. Τότε τον κοίταξα.Το βλέμμα του πλανιόταν ακόμα στο κενό.
ΜΑΙΡΗ
Μη μου φεύγεις, σε παρακαλώ. Είμαι ακόμα εγώ.Είμαι ακόμα εδώ. Μην απομακρύνεσαι απο κοντα μου μωρό μου.
Έβαλε και πάλι το τσιγάρο στο στόμα και τράβηξε αρκετό καπνό. Άφησε το χέρι μου λέγοντας να πάω για ύπνο. Και το έκανα. Δεν ήθελα να πιέσω για τίποτα, δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή. Η αγωνία μου διπλασιάστηκε,η στάση του με τρόμαζε,με προβλημάτιζε.Αυτή η σιωπή έκρυβε μια δυνατή κραυγή. Έπρεπε να με πιστέψει, έπρεπε!
Οι επόμενες μέρες κύλησαν ήρεμα, συνηθισμένα. Κάτι στην ατμόσφαιρα όμως δεν ήταν το ίδιο. Κάτι στο πρόσωπό του αλείωνε την εικόνα του. Δε μου ξαναμίλησε γι'αυτό και ενωμένοι δώσαμε αγώνα για να βγάλουμε απο το μυαλό του Μάρκ το κακό. Τα είχαμε σχεδόν καταφέρει. Μερικές απορίες είχαν κολλήσει στο κεφαλάκι του αλλά με ψυχραιμία θα τις λύναμε και αυτές.
———————————————————————————————————————————-
Είχα προτεραιότητα το γιό μου, αυτό με ένοιαζε εκείνη τη στιγμή. Άφησα τα πράγματα να φανούν φυσιολογικά. Στη καθημερινότητα μου, στα λόγια μου και στη συμπεριφορά μου. Απο το μυαλό μου όμως δεν έφυγε ούτε στιγμή το ψέμμα της Μαίρης. Έπρεπε να μάθω και θα δοκίμαζα διάφορους τρόπους για να το πετύχω.
KAMU SEDANG MEMBACA
ΤΟ ΛΑΘΟΣ {GW15}
RomansaΗΤΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ...ΓΙΑΤΙ? 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙ, 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ... ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Η ΜΟΙΡΑ ΘΑ ΤΗ ΦΕΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ. Ο ΘΥΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ... Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜ...