˚꒰ 13.rész ˚ˑ ͎·˚

402 48 4
                                    


Nem is tudom miért, de izgatottan nyitom ki az ajtót, hogy belépjek a helyre, ami máris ismerősen hat, pedig csak egyszer jártam erre, a pia szaga, ami szokatlan és jó módon keveredik főleg az édeses parfüm illatáéval, emlékeket kelt bennem, szinte egyből keresni kezdem a személyt. Mélyen szívom be az illatot és már messziről kiszúrom magamnak a bárpultot, a lépcsőn még mindig félek lemenni, hiába van megvilágítva most éppen lilával, szinte semmi nem látok. A mellettünk lévő sikítást még a zene sem képes elnyomni, ijedten kapom arra a fejemet, de meg sem kéne lepődnöm, hogy egy csaj csapat dobálgat pénzt az egyik pasinak. Most is enyhén elveszve érzem magam, ez a második alkalom másabb élményeket ad, mint az első, bátrabbnak érzem magam, mintha minden hétvégémet itt tölteném. Yoongi és Jimin mellett egy elveszett és túl kíváncsi gyereknek tűnhetek, de akkor sem vagyok képes elszakadni az egyik, emelvényen táncoló sráctól, mondjuk a mellette lévő másik emelvénytől sem, kezdek hozzá szokni a szingli léthez és egyre jobban élvezem, bár még mindig nem értem meg, hogy ekkora magassarkúban miképp tudnak járni, mondjuk nem ez a lényeg. Próbálom nem szájtátva végig nézni, ahogy a rúd mentén lassan lecsúszik, majd egyik térdét a másik elé csúsztatva mászik az kör széléig, határozottan akkor vesztettek el a barátim, amikor fenekét kitolva kezd el körözni csípőjével. Nem tudom ki ez a srác, de szokatlan mód kelt bennem valamiféle vágyat. Akkor szakadok csak el onnan, amikor Yoongi karon ragad és elcipel egészen a bárig, igaz még körülötte is vannak dögös srácok, szóval sok mindent nem ért el. Ismételten megrökönyödök az alkoholok árán és próbálom a nevük alapján eldönteni azt, vajon melyik lehet a legolcsóbb. Igaz, nem látom Taehyungot, de ezzel jelenleg nem tudok foglalkozni, kiszúrom felém közeledni az előbbi pasit, aki annyira lekötött a rúdnál, önkénytelenül is végig nézek rajta, hiába próbálok meg csak a szemeibe nézni, nem megy, túl jól áll rajta a fehér tanga és a hozzá illő top, bár csak a mellkasát fedi, átkozom a ruhadarabot, amiért nem áttetsző. Egyből lehúzom az italomat, majd kérek is egy újabb adagot, amíg készül, elfordulok a pulttól és hagyom a csinit lábaim közé állni, már az sem lep meg, hogy a pulton táncoló srác is csatlakozik hozzánk, nyilván tudom, csak a pénzemre pályáznak, de attól még élvezem. Egészen véletlenül nézek el jobban, amint megváltozik a zene. Ilyen gyorsan még nem szűnt meg körülöttem a világ, szinte már arra sem emlékszem, hogy mi fogott meg annyira ebben a két srácban, végre megtaláltam Taehyungot, még akkor is, ha egy asztalon táncol éppen több ember előtt. Alig észrevehető mosolyra húzódnak ajkaim, mikor realizálom, hogy vörös cucc van rajta, uralja ezt a színt, legalábbis számomra biztosan, titkolni sem tudom, mennyire leköt engem ez az egész. Két nagyobb lépést követően fogja meg a rudat, hogy ellökje magát a padlótól, egyik lábát beakasztja, teljesen lecsúszik a földre, majd fenekét fellökve egyenesedik újra ki. Próbálom nem nagyon kimutatni mennyire nem tudok elfordulni tőle, bár szerintem ez mindenkinek egyértelmű, aki a közelemben van, nagyot nyelve figyelem, ahogy előrehajolva kezdi el fenekét mozgatni egyik irányból a másikba, combjaival együtt, lassan kezd el leguggolni. Transzba estem, teljesen elvesztem és már határozottan tudom, jól tettem, hogy betettem ide a lábamat, már első alkalommal is, már rég ott lennék közvetlenül előtte, főleg, mikor a földre csúszva folytatja mozdulatait, ha nem tapadna két srác is rám. Fél pillanatra nézek barátaim irányába, nem tudom melyikük van lesokkolva, talán Yoongi, egészen olyan elveszett feje van, jobban, mint nekem, ami engem legalább feldob valamennyire.

-Amikor tanultuk, nem hittem volna, hogy itt fogja hasznosítani.

-Te tudsz ilyet? - fordulunk mind a ketten Jimin irányába. - Miért tudtok ti twerkelni?

-Tudok. - von vállat. - Együtt járunk rúdtánc órákra.

-Jársz rúd... - akad meg a mondatban, ahogy rám néz Yoongi. A mosolya el is tűnik, látja rajtam, hogy túl jól szórakozok rajta, hirtelen issza ki az előtte lévő pohár tartalmát, szerintem jobb, ha nem tudom mire gondol. - Ehhez nekem többet kell inni. Titeket pia nélkül lehetetlen kibírni.

Unholy - TAEKOOK (BEFEJEZETT)Место, где живут истории. Откройте их для себя