Kendime kahve yaptım uyku tutmuyordu çünkü . Kış bahçeme çıktım bilgisayarımı açıp Atlasın geçmişini ,hayatını araştırdım bir ablası varmış birde yeğeni. Eniştesi ablasını vurarak öldürmüş yeğeni 5 yaşında.
"Ah komiser keşke önce ablanı kurtarsaydın"
Çünkü bu olay 2 yıl önce gerçekleşmiş Atlas polis iken ve eniştesi hapiste değildi adam neredeydi bende bir Kumsal Sonsöz olarak kadına şiddet uygulayanların parmaklarını tek tek kırmaz mıydım tabi ki yapacaktım.
Kaya aranıyor...
"Alo efendim Kumsal"
"Ne yaptın halettin mi?"
"Evet"
"Tamam kaya bana Haydar Kuş'u bulun ve getirin"
"Neden o kim"
"Kadına şiddet uygulayan şerefsizin teki"
"Tamam Kumsal"
Telefonu kapattım grubumuza girdim
"Sabah kahvaltıya bana gelin "
Kalkıp alt kata indim saçımı topuz yaptım şarkı açtım kum torbasında vurdum uyuyamıyordum zaten çoğu zaman böyle oluyordu. Üst kata çıktım sigara yaktım ve içtim öylece günün doğmasını izledim. Sabah olduğunda kalkıp kahvaltı hazırladım o sırada kapı çaldı kapıyı açtım kaya içeriye geçti.
"Aşağıda seni bekliyor"
"Tamam"
Kış bahçesini gösterdim geçip oturdu kapı yine çaldı açtım Fırat Lale Kerem gelmişti. Kahvaltı yaptık topladım ve oturduk.
"Fırat bana bak bir daha Atlasın yanında konuşursan senin dilini koparırım yaparım bilirsin"
Ufak bir tehdit ettim yapmazdım ama gözünü korkuttum.
Atlasın anlatımıyla;
Karakoldaki herkes Kumsalla fazla samimiydi fazla güveniyorlardı. Sorgu odasına aldık Büşra geldi sorgulamak için ama sorgulamak yerine kızla sohbet ediyordu bide o kişiden övgüyle bahsediyordu. Sinirlendim adalet sağlamak bizim işimiz o kişinin değildi ben bunu defalarca söylemekten yorulmuştum. Kumsal elini kolunu sallayarak çıktı benimle konuşma tarzından belliydi o kişi Kumsaldı bana delil bulamazsın dedi ama bende Atlassam onu içeriye tıkacağım. Kumsalın gittikten 2 saat sonra elini kırdığı o adamın ölüm haberi geldi. Kamera kayıtları hiç bir şey yoktu her şeyi planla çok profesyonel bir şekilde yapıyordu . Hazırladım evine gitmek için bir ziyaret yapalım bakalım Kumsal hanıma .
~~~~
Biz sohbet ederken birden kapı çaldı kimseyi beklemiyorduk benim evimi bilende yoktu zaten Lale kapıyı açmaya gitti içeriye Atlas girdi bu adam ne hakla benim evime giriyordu.
"Günaydın kumsal hanım"
"Günaydın günaydın Atlas bey"
Allah'ım boğazına yapışıp öldürmek istiyordum eee burada tutsam kimin haberi olacaktı ki eniştesiyle birlikte can verip giderdi ama suçsuzdu sorun oradaydı bir hatası olsaydı direk öldürdüm ama hatası yoktu.
"Demek öldürdün adamı"
Zeki çocuk benden başka kim öldürebilirdi hepsi telaşla gözüme baktı.
"Kanıtın var mı komiser beni içeriye tıkman için aaa dur ben söyleyeyim yok dimi"
"Nasıl bu kadar rahatsın hiç mi vicdanın sızlamıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ SİYAH
ActionSeri katil aynı zamanda Avukat olan Kumsal Sonsöz her gün yeni bir cinayet işler gün geçtikçe cinayet sayıları artar ve bu gizemli sırrı çözmek için görevlendirilen, komiser Atlas ile yolları bir şekilde kesişir. Kumsaldan şüphelenen Atlas, Kumsal...