Lale aranıyor...
"Alo efendim enişte"
"Lale neredesin sen"
"Evdeyim"
"Kumsalın yanına gitmeyecek miydin"
"Evet gidecektim ama Kumsal yok"
"Nasıl yani nerede bana bak Lale siz yine bir iş çevirmiyorsunuz dimi"
"Hayır hayır ne iş çevireceğim ben gerçekleri söylüyorum enişte"
"Kumsal nerede o zaman"
"O bir saat önce yurt dışına çıktı"
"Ne neden"
"Kumsalın biraz kafasını dinlemesi lazım enişte biliyorsun Kumsal çok zor şeyler atlattı güçlü durmaya çalıştı ama hep içine attı her şeyi o yüzden biraz tatil yapması lazım"
"Peki tatile gitti benim neden bundan haberim yok"
"Enişte sen değil miydin kıza boşanalım diyen kız kalkıp sana mı soracak ki bilirsin Kumsal bir iş yapacak ise kimseden izin almaz"
"Peki arabası neden burada"
"Çünkü çalındı"
"Nasıl"
"Sabah Kumsal ekmek almaya gitmiş anahtarı da arabanın üstüne bırakmış sonra bir bakmış araba yok"
"Lale ben kaç yaşındayım 10 yaşında falan mı kimi kandırıyorsun hadi araba çalındı ne hikmetse senin ihbar ettiğin yerde Kumsalın aracı çıkıyor bide yetmezmiş gibi Kumsal birden kafa dinlemek için yurt dışına çıkmış hemde sizi bırakıp etrafı tehlikeli adamlar ile doluyken seni sizi bırakıp tatil yapmaya kafa dinlemeye gitmiş öyle mi azda olsa Kumsalı tanıdım ben hayata böyle bir şey yapmaz Lale bana bak Kumsal zor durumda kesin nerede söyle kızın yanında olayım"
Lalenin yalan söylediği açık bir şekilde ortadaydı çünkü ilk aradığında sesinde endişe vardı ama şu an yoktu ama korkuyordu belliydi yine bir şey olmuştu ve yine saklamaya çalışıyorlardı.
"Enişte inan yapacağım bir şey yok görüşürüz"
"Lale bak anlat bana her şeyi"
"Yapamam"
"Bak işte bir şey var nedir seni bu kadar korkutan şey söyle haydi"
"İnan enişte bunu yapamam kusura bakma görüşürüz"
Ve yüzüme kapattı telefonu işte tamda hissettiğim gibi bir şeyler vardı Kumsala bir şey olmuştu.
"Savcılığa haber verin Kumsal Sönmezin evine arama yapmaya gidiyoruz"
"Sizin evinize mi"
"Soru sorun mu dedim ben size haydi elinizi çabuk tutun"
"Özür dileriz komiserim hemen arıyoruz"
Savcılıktan onay aldık ve hemen yola koyulduk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerimi açmaya çalışıyordum ama başım felaket derecede ağrıyordu istemsizce göz kapaklarım kapanıyordu her yerim ağrıyordu kemiklerim resmen kırılmıştı boğazım acıyordu suya uzanmaya çalıştım ama kolumu dahi kaldıramıyordum ve gözlerim bir daha kapandı...
"Kumsal aç kapıyı"
Atlasın sesi ile uyandım bir an yerimi buldu diye ödüm koptu ama bu sesler kapının önünde ki kameradan geliyordu zar zor doğruldum duvarlara tutuna tutuna bilgisayar odasına gittim Atlas ve ekip kapının önündeydi evet Atlas yine zekiliğini konuşturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ SİYAH
AcciónSeri katil aynı zamanda Avukat olan Kumsal Sonsöz her gün yeni bir cinayet işler gün geçtikçe cinayet sayıları artar ve bu gizemli sırrı çözmek için görevlendirilen, komiser Atlas ile yolları bir şekilde kesişir. Kumsaldan şüphelenen Atlas, Kumsal...