61.BÖLÜM

87 9 0
                                    

"Allah kahretsin lan nereden çıktı bu polisler"

"Bilmiyoruz efendim ne yapalım"

"En iyisi kaçın siz zaten korkak patronunuza da en çok bu yakışır dimi Aziz"

Yüzüme yine bir yumruk attı artık canım fazla yanmıyordu vücudum uyuşuyordu ama çok kan kaybediyordum bir an önce müdahale edilmesi gerekiyordu.

"Sus lan"

"Ne oldu zorunda mı gidiyor korkak şerefsiz"

"Kumsal bak ipin ucundasın zaten şu an şu elimde ki silahla senin beynini dağıta bilirim ama yok şu an o kadar aciz o kadar acınası haldesin ki vazgeçtim"

"Bence vazgeçme çünkü bir daha ki  sefere o namlunun ucunda ben değil sen olacaksın o yüzden sık gitsin bence"

"Haklısın aslında senide o geri zekalı Keremin yanına göndersem ne olacak ki"

Kerem benim kırmızı çizgimdi ayağa kalkmaya çalıştım ama korumlar omzuma öyle bastırdı ki canım yandı.

"Bana bak şerefsiz sakın Keremin adını dahi ağzına alma çünkü senide o şerefsiz Oğuzun yanına gönderirim"

 Bende onun damarına basıyordum yine bir yumruk attı o sırada bir koruma koşarak yanımıza geldi.

"Efendim polisler çok yakın bize ne yapalım"

"Hazırlanın gidiyoruz"

"Efendim kız"

"Bırakın zaten biraz sonra burada geberir"

Aziz ve adamları koşarak uzaklaşmaya başladılar aklımda binlerce soru vardı polisler neden buraya geliyordu acaba içlerinde Atlasta var mıydı ya beni böyle görürse o zaman dilinden asla kurtulamazdım o yüzden hemen kalkıp buradan uzaklaşmam lazımdı bende ormanın aşağısına doğru koşmaya başladım  çok kan kayıp ettiğim için gözlerim kararıyordu yer sanki ayağımın altında kayıyordu düşe kalka ilerlemeye çalışıyordum ki bir kişisin kolumdan tutması ile durdum tam saldırmak için hazırlanıyordum Kara olduğunu fark ettim.

"Kumsal benim Kara haydi çabuk ol polisler geliyor"

Kara kolumun altına girdi ondan güç alarak koşmaya başladım bir süre sonra bir aracın bizi beklediğini gördüm o sırada polislerin sesi çok yakın geliyordu.

"Haydi Kumsal bin"

Hemen arkaya bindim ve araç hareket etmeye başladı Lalede gelmişti ve şu an arabayı o sürüyordu kısa bir şok yaşadım nasıl gelirdi buraya.

"Kumsal iyi misin"

"Lalenin ne işi var burada Kara"

Karaya bağırmaya başladım.

"Kumsal ben gelmek istedim bağırma kıza"

"Sen iyi misin Lale kendini nasıl böyle bir tehlikeye atarsın ya"

"Tamam kızma hem bak çok kötü durumdasın anlaşılan kendini yorma"

"Başlarım kötü olmama siz mi aradınız polisi"

"Evet"

"Atlasta var mıydı o ekipte"

"Evet"

"Lan siz nasıl böyle bir hata yaparsınız kaç yaşındasınız  3 falan mı lan ya yakalansaydık ne olacaktı"

"Yakalamadı ki"

BEYAZ SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin