Hani bazen kendimizi çok yalnız hissederiz ya tam o anda etrafımıza bakarız ve ne kadar çok insan olduğunu görürüz ama hiç biri yanınızda değildir hiç kimse sizi anlamıyordur insanlar bir yere kadar bir sınıra kadar yanınızda olur o sınırın içinde siz ve korkularınız vardır ve hiç kimse o sınıra girmek istemez yani anlayacağınız kendinizi ne kadar kalabalıkta hissederseniz hissedin o kalabalık bir yere kadar sizinledir yolun sonunda yine siz varsınız...
İlk önce kısa bir duş alıp çıktım elbiseye baktım sırt dekolteli beyaz bir elbiseydi güzeldi ama ben bunu giyemezdim Lale girdi o sırada içeriye.
"Kumsal hayla giyinmemişsin ya"
"Ben onu giymem"
"Neden"
"Yaralarım var"
"Dert ettiğin şeye bak ya güzelim hallederiz ya"
"Lale neyin peşindesiniz ayrıca Atlaslar nerede"
"Onlar işte ben sen Kara güzel bir yere gideceğiz"
"Kara mı ne alaka"
"Fazlasıyla yorulduk Kumsal birazda eğlenmeye hakkımız var bence"
"Lale inşallah kötü bir yer değildir hiç havamda değilim çünkü ayrıca bir kot pantolon kazak yeter"
"Kumsal ya haydi kırma beni bak hem bende elbisemi giyeceğim daha"
Lale saçlarını güzel bir at kuyruğu yapmıştı birde abartılı makyaj gerçi çok güzel kızdı makyaja ihtiyacı yoktu ama mükemmel olmuştu. Lalenin isteği üzerine elbiseyi giydim aşırı güzel olmuştu tam benim bedenimdi fakat bir sorun vardı oda sırtımdaki izler her şeyi mahvediyordu bu elbisede yaralar belli olacaktı ve sorular sormaya başlıyacaklardı bundan nefret ediyordum. Lale ise çoktan giyinmişti pembe renkte bir elbise giymişti giydiklerimiz bir mekan için aşırı abartılıydı.
"Lale yalnız bir çok abartılı giyinmedik mi"
"Hayır tabi ki oha bu arada eniştenin dediği gibi çok yakışmış"
"Anlamadım"
"Boş ver gel otur makyaj yapalım şu izleri de kapatalım"
O an bir şey karıştırdığını anladım.
"Gerek yok makyaja"
"Haydi Kumsal"
Her ne kadar istemesem de yaptı cidden Lale bu işi biliyordu ben beceremiyordum bu işleri elini yaraların üstünde gezdirdi.
"Canın hiç acımıyor mu"
"Yok alıştım"
"Nasıl dayanır insan bu acıya"
"Dayanıyor işte"
"Kumsal sen bize annemizin babamızın yapmadığını yaptın bizim için her şeye katlandın"
"Sizin için canımı bile veririm"
Lale bana sarıldı bende ona sarıldım 10 dakika sonra işi bitti ve saçıma geçti saçlarımı dalgalı yaptı aynaya baktım cidden çok güzel olmuştum beyaz bir topuklu giydim ve evden çıktık arabaya bindik.
"Eee şimdi nereye"
Telefondan konumu açtı ve önüme koydu.
"Buraya"
"İnşallah bir iş karıştırmıyorsun Lale"
"Yok ya"
20 dakika sonra vardık arabadan indik Lale yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ SİYAH
ActionSeri katil aynı zamanda Avukat olan Kumsal Sonsöz her gün yeni bir cinayet işler gün geçtikçe cinayet sayıları artar ve bu gizemli sırrı çözmek için görevlendirilen, komiser Atlas ile yolları bir şekilde kesişir. Kumsaldan şüphelenen Atlas, Kumsal...