Kalbimin beni yönetmesine izin veremezdim eğer o beni yönetirse kendimi kayıp edebilirdim. Ben kalbimle değil aklıma hareket edecektim.
Kalbimde bir sızı oluşmuştu acaba Ada babasını seviyor muydu? Ben onu babasız bırakmıştım. Ben bu değildim vicdanımın beni yönetmesine izin veremezdim.
Davam vardı ve bu baya önemli bir davaydı duş alıp giyinip çıktım. Adliyeye gittim Kerem beni bekliyordu.
"Kumsal emin misin bu işi yapacağına bak eğer kazanamasak bunlar peşimizi asla bırakmazlar başımıza bela olurlar"
"Onlar kim ki başımıza bela olacaklar"
Bizi çağırdılar içeriye girdik karşı tarafın avukatı rakibim en iyi avukatlardan biriydi bir çok davada karşı karşıya geldik kazanmakta vardı kaybetmekte ama ben asla kaybetmezdim buna ego diyebilirsiniz ama insan kendinden emin olmalıydı eğer kendinize öz güveniniz yoksa kendinize gelin karşınızdaki insan zeki yada güçlü değil oda insan sizin gibi o yaparsa sizde yapabilirsiniz hatta siz daha iyisini yapabilirsiniz ben size güveniyorum.
Davayı kazanmıştım bunu da başarmıştım zor olmuştu ama yapmıştım. Telefonum çaldı.
Kaya arıyor ...
"Efendim Kaya"
"Sizin bu şerefsizler bu gece bir davet verecek Kumsal ve buradan önemli paylar çıkabilir bence bizimde bu davete katılmamız lazım"
"Tamam katılalım bakalım"
Telefonumu kapattım. Keremle eve geçecektik arabaya bindik biraz gittikten sonra takip edildiğimizi fark ettim.
"Kerem koltuğun altında çantam var onun içindede silahlar var çıkar onları ve çantayı al"
Dememe kalmadan arabaya ateş etmeye başladılar ön ve arka cam tuzla buz oldu arabayı sağa çektim boş harabe ev vardı mecburen içine girdik çantadaki kıyafetleri giydik çünkü biraz sonra bura polis kaynayacaktı bizi görmelerine izin veremezdim en azından şimdi değil. Çatışmaya başladık bunlar kimdi lan.
"Çok sayıda insan var kumsal nasıl çıkacağız lan"
"Kayayı ara hemen gelsin arka tarafta dursun buradan çıkacağız"
Kerem hemen Kayayı aradı siren sesleri de geldi evet polisler gelmişti.
"Etrafınız sarılı ateşi kesin"
Allah kahretsin bu Atlastı bunun ne işi vardı lan buradan karşı taraftaki adamlar teslim oldu ama biz asla olmayacaktık zaten adamlardan 5 tanesi ölmüştü 2 kişi kalmışlardı.
"Teslim olun yoksa içeriye girmek zorunda kalacağız"
"Kerem karşı odaya geç bekle oradan sakın konuşma sakın anlamaması lazım Kaya geldiği zaman ıslık çal ve balkondan atla bende peşinden geleceğim sakın bir şey bırakma ve sakın ha sakın bir polise sıkma sadece gelmelerini engelle yoksa o mermiyi ben sana sıkarım"
Kerem dediğimi yaptı Atlas çoktan binaya girmişti Allah kahretsin ki mermin kalmamıştı kapının yanına geçtim Atlas yaklaşıyordu tam odanın içine girecekken dirseğine sert bir şekilde vurdum o sırada silah yere düştü evet Atlas bey ilk karşılaşmamız olmuştu. Silahı ayağımla iteledim Atlas yumruk attı bende karşılık verdim yumruk attım dövüşüyorduk yere düşürdüm ardarda yumruk atmaya başladım kollarını çapraz yapmış gelen yumrukları engelliyordu o bir hamle yaptı ayağa kalktı Kerem ıslık çaldı cama doğru geçtim tam atlayacakken atlas omuzum dan vurdu ben bunu sana ödetmez miydim komiser atladım hızlıca arkaya doğru koştum Kerem çoktan arabaya binmişti Atlas arkamdan geliyordu arabaya binip hızlıca izimizi kayıp ettirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ SİYAH
ActionSeri katil aynı zamanda Avukat olan Kumsal Sonsöz her gün yeni bir cinayet işler gün geçtikçe cinayet sayıları artar ve bu gizemli sırrı çözmek için görevlendirilen, komiser Atlas ile yolları bir şekilde kesişir. Kumsaldan şüphelenen Atlas, Kumsal...