69. Bölüm

106 13 0
                                    

Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba benim için destekleriniz çok önemli o yüzden desteklerinizi bekliyorum yorum yaparsanız sevinirim tik tok ve instagram hesaplarımda video paylaşıyorum bekliyorum sizleri. Hepinizi çok seviyorum keyifli okumalar 💖

Instagram: Terazininsimgesi

Tik tok: Terazininsimgesi00

Deniz Sonsöz anlatımıyla;

"Oğlum ne olur söyle kızım nerede"

"Söylemem söyleyemem yıllar önce o kızın hayatını mahvettiniz be siz şimdi karşısına çıkıp da o kızı yine mahvetmenize asla izin vermeyeceğim"

"Deniz yıllardır kızıma hasret yaşıyorum ne olur oğlum haydi"

"Ne hasreti be ne hasreti anne eğer hasretini çekseydin yıllar önce kızını terk etmezdin eğer onu özlüyor olsaydın şimdiye kadar arayıp bulurdun ne hasreti"

Ağlamaktan şişmiş olan gözlerine baktım.

"Siz bana annelik yaptınız ama o kıza yapmazdınız"

"İzin ver şimdi yapalım"

"Siz o kızı öyle bir hale getirdiniz ki emin ol karşısına çıkarsanız hiç düşünmeden silahı çeker vurur sizi"

"Vursun oğlum ama yeter ki bir kere görelim"

"Buna asla izin vermem"

Kapıyı çekip çıktım evden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bu gün bir yıl önce yeni hayatıma başladığım gündü Atlasla evlendiğim gün o zamanlar zorla evlenmiştim ama şu an iyi ki de o gün yollarımız kesişti iyi ki de yanımda olmayı seçti tam bir yıl olmuştu Atlasla birlikte bir yıl geçirmiştim.

"Kumsal"

O kadar güzel bir uykunun içerisindeydim ki hiç kalkacak halim yoktu.

"Kumsal"

"Atlas kes sesini çok huzurlu  bir uyku uyuyorum şu an içine etme"

"Demek kollarımda çok huzurlu uyku uyuyorsunuz tamam karıcığım her gün kollarımda huzurlu huzurlu uyursun"

Atlasın kollarında mı uyuyordum şu an gözlerimi açtım cidden şu anda Atlasa sülük gibi yapışmış uyuyordum.

"Uyandırmak istemezdim karıcığım ama bu gün önemli bir gün haydi Laleyi arada hazırlanıp çıkalım"

Hemen üstünden kalktım.

"Ne ara geldik eve biz ve ne ara beni kollarına aldın sen"

"Şöyle ki arabada uyumuşsun uyandırdım ama kalkmadın bende seni getirdim tam yatağa bırakacaktım ki bana 'kocacığım gitme birlikte uyuyalım dedin'"

Sırıtmaya başladı yastığı fırlattım ama havada tutu.

"Ben bir kere öyle bir şey demem ki ben uyuduğum zaman konuşmam"

"İster inan ister inanma karıcığım ama dün öyle demiyordun"

Oda çok mu sıcaktı yoksa beni ateş mi basmıştı.

"Demem öyle şey ben"

"Ben güzeller güzeli karım utanırmış da"

Yoo ben utanmamıştım ki bir kere.

BEYAZ SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin