68.Bölüm

73 7 1
                                    

"Bazen düşünüyorum Atlas bebekler doğduğunda günahsız doğuyor ya acaba benim günahım neydi ki beni bıraktılar acaba ben ne yaptım ki beni sevmediler bıraktılar yanlış zamanda mı doğmuşum peki beni neden hiç aramadılar bir kere olsa ziyaretime gelmediler hiç unutmam o yurt da tek ben yetimdim diğer çocukların hep anneleri babaları bir kere de olsa gelirdi görürlerdi anne ve babalarını ben hiç görmedim yaşıyorlar mı bile bilmiyorum ki her ne kadar göstermemeye çalışsam da kalbimde kocaman bir yara var"

Eve gelmiştik Atlaslarda gelmişlerdi.

"Kumsal şimdi içeriye girsek senin için pek iyi olmaz her şey anlaşılmıştır  Dilan hanım canını yakar"

"Kaya inan artık hiç bir şey koymuyor umurumda değil alıştım"

"Emin misin"

"Haydi Kaya haydi"

Eve girdik Ada koşarak bana sarıldı herkes buradaydı Deniz bey bile.

"Kumsal abla sen benim süper kahramanım"

"Ya öyle mi"

"Evet"

"Korktun mu"

"Hayır aslında ilk başlarda korkuyordum ama sonra o adam seni aradı ya korkmadım senin yerimi bulacağını biliyordum ama o adam seninle konuştuktan sonra çok sinirlendi ve dedi ki seni öldüreceğim Kumsal sadece o zaman koktum"

Atlas bana baktı.

"Senin parmağın var mıydı"

Dilan hanım üzerime yürüyerek boğazıma yapıştı.

"Ne istiyorsun benim ailemden ne ilk oğlumu öldürtmeye çalıştın şimdi bu yetimi ya küçücük kızdan ne istedin"

Ayırmaya çalışıyorlardı ama ben buna izin vermedim.

"Bırakın"

"Boşan çık git dedim yine buradasın zarar veriyorsun kızım bize bir faydan yok bize git git Atlasımdan bizden uzağa git istemiyoruz istemiyoruz o kanlı ellerini çek üzerimizden"

"Anne yeter yeter sus artık"

"Susmayacağım susmayacağım sana ilk günden dedim dimi oğlum bu kız yetim ne annesi var ne babası olmaz  bu kızın kimsesi yok dedim olmaz bu kızdan hayatını mahvetme dedim"

Ve yine bir çizik daha işte buna bir türlü alışamıyordum canımı yakıyordu.

"Anne bırak kızı"

"Atlas bırak ne diyorsa desin evet Dilan hanım haklısınız benim anne ve babam olmaya bilir belki kan bağımın olmadığı kimsede olmaya bilir ama benim bir ailem var tamam mı bunu anlayın artık bakın şuradaki üç kişi benim ailem birisi ise toprağın altında"

Ellerim  dizlerim ve sesim titremeye başlamıştı şu an değildi.

"Onun bir ailesi var Dilan hanım Kumsal canını her defasında tehlikeye atarak senin oğlunu torununu kurtardı siz teşekkür etmek yerine saldırmaya çalışıyorsunuz"

"Hadsiz işte anne ve baba terbiyesi almamış ki"

"Anne yeter"

Tamam bana her şeyi diyebilir  ama kardeşlerime tek bir kelime ettirmem.

"Orada durun Dilan hanım haddinizi aşmayın sakın bana istediğinizi diye bilirsiniz ama kardeşlerime tek kelime ettirmem bizim terbiyemize laf etmek size düşmez büyüğümsünüz daha doğrusu Atlasın annesisiniz diye size karışmıyorum yoksa canınızı fena yakardım Atlas ben evime gidiyorum haydi çocuklar yürüyün"

BEYAZ SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin