36. BÖLÜM

132 12 9
                                    

Aslanın adamları beni bekliyordu inip silahları aldım.

"Kumsal hanım gelmemizi ister misiniz"

"Hayır gerek yok"

"Tamam efendim siz nasıl isterseniz"

Arabaya binip konuma gittim gökdelende oturuyordu adam hemen girdim güvenlikler önümü tutu.

"Buyurun efendim kim için gelmiştiniz"

Kim için geldiğimi de bilmiyorum sadece dosyaları alıp çıkacaktım.

"Şey ben"

Mantıklı bir cevap bulamadım ama buraya girmenin bir yolu olmalıydı.

"Dışarıda kaza yapmışlar bende yardım istemek için geldim"

"Ne neredeler"

"Parkın köşesinde"

Adamlar koşturarak çıktılar bende oyalanma dan asansöre bindim ve en üst kata çıktım silahlarımı çıkardım ve kapıyı çalmaya başladım kapı açıldı bir adam çıktı karşıma direk silahla sıkıp öldürdüm içeriye girdim bu kadar önemli dosya sadece bir adama mı teslim edilmişti çok saçmaydı yada bu bir tuzak olabilir miydi içeriye girdim masanın üstünde bir dosya vardı hemen gidip alıp baktım evet bu o dosyaydı aradığım alıp inceledim dediği gibi baya önemli dosyaydı bu benim işime yarayacaktı cidden alıp çıkmam bu kadar kolay olamazdı çünkü bunlar önemli dosyalardı tam arkama döndüğüm an birisine çarptım evet bir vücuda ve bu koku çok tanıdık geldi kafamı kaldırdım ve evet bu o kokunun sahibi Oğuz Sancak o an benden hızlı davranıp ellerime vurdu silahlar elimden düştü ve beni çevirdi bana sarıldı elleriyle ellerimi tutu ayaklarıyla ayaklarımı sardı.

"Ne yapıyorsun lan sen"

"Kumsal iki dakika rahat dur lütfen kokunu o kadar özledim ki bırak biraz hasret gidereyim"

"Bırak lan beni"

"Kumsal sakin ol"

Çabalama ya kurtulmaya çalıştım ama ne çare o kadar sıkı tutuyordu ki imkansızdı daha sonra beni bağladı.

"Kumsal her şey için özür dilerim bak affet beni eskisi gibi olalım yine sevelim sevilelim"

Ağlamaya başladı ona karşı nefret duymuyordum sevgide duymuyordum sadece bir boşluk hissediyordum yabancıdan başka bir değeri yoktu gözümde.

"Ağlamayı kes bırak gideyim"

"Kumsal sana bir seçenek sunsam ben mi Atlas mı desem kimi seçersin"

Ben bile bu sorunun cevabını bilemezken sana nasıl cevap vereyim Oğuz.

"Şu an Atlas 204 numaralı odada baygın bir halde yatırıyor istersen fotoğrafını gösterebilirim"

Telefonunu çıkardı fotoğrafı açıp bana gösterdi Atlas yatıyordu ve bir adam başına silah dayamıştı o an Atlas için endişelendim.

"Bana bak lan şerefsiz eğer onun kılına zarar gelirse öldürürüm seni seni var ya acılar içinde kıvranarak öldürürüm"

"Sen Atlasa aşık mı oldun çünkü sadece sevdiklerin için bu kadar endişelenirsin"

Haklıydı neden bu kadar endişelenmiştim her ne kadar kağıt üzerinde kocam olsa da yinede kocamdı.

"Kocam değil mi lan o benim endişeleneceğim tabi ki"

"Kumsal cidden onun karısı mısın"

BEYAZ SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin