Siyah asildi bu yüzden insanlar, onun kibirli olduğunu düşünüyordu fakat siyah tüm renkler adına bütün kötülüğü temsil etmeyi kabul etmişti siyah fedakardı. Şimdi ise ben siyahtım...
Bir çıkmaz sokağa giriyordum yada buna sürüklendim. Kinim yüzünden bir çıkmaza sokulmuştum bu benim yüzümdendi düşmanlarımı hafife almıştım onların bana bir şey yapamayacağını sanmıştım ama yanılmışım. Benim arkamı koruyup kollamam lazımdı benim fedakar olmam lazımdı çünkü ben yanarsam arkamdan Kaya Kerem Fırat ve Lale kısacası ailemin başını yakacaktım belki fazla canım yanmazdı ama onların canı yanacaksa benim canım işte o zaman yanar ve artık ben , ben olmayacaktım belki onlara bunu açıklamam zor olacaktı ama hepsini her şeye onlar için katlanacaktım.
Kerem telaşla yanımıza geldi.
"Ne oldu"
"Bahar polislere ötmüş şu an eski kağıt fabrikasında seninle görüşmek istiyor son bir kez onunla konuşmanı istiyor yaşatmayacağını biliyor ve sana söylemek istediği bir şeyler varmış"
Atlas her şeyi öğrenmişti demek benim o kızı uyarmama rağmen gidip Atlasa anlatmıştı bunun bedeli ağır olacaktı. İçime kötü bir his girdi bir yanım 'Kumsal sakın gitme' diyordu ama ben öfkeme yenik düştüm ve bu benim sonum oldu.
"Hadi çabuk çıkalım bir uğrayalım yanına Fırat sen Laleyi al ve git"
"Kumsal Lale şimdi endişelenir bizde gelelim arabada oturalım işin bitince gideriz"
İtiraz etmedim arabaya binip konuma gittik.
Atlasın anlatımıyla;
Artık birinin Kumsalı durdurması gerekiyordu karakoldaki hiç kimse bana inanmıyordu onlarla işbirliği yapmam imkansızdı planımı çoktan kurmuştum her şeyi en ince ayrıntısına kadar hesaplamıştım çünkü rakibimde en az benim kadar zekiydi ama o bir an öfkesine kapıldı ve bu onun sonu oldu. Eski iş arkadaşlarımı aradım sağ olsunlar beni kırmayıp gelmişlerdi bugün Kumsala güzel bir plan yapmıştık bugün onun sonuydu.
"Bahar anladın dimi planı ban sana zarar gelmesine izin vermeyeceğim eğer kurşun göğsüne isabet ederse devam et ama başına doğrultursa orada keskin nişancı devreye girecek sen merak etme sakın biz seni koruyacağız"
"Tamam Atlas ama Kumsal var ya delirir bu hiç iyi olmayacak sen onu nasıl konuşturacaksın"
"Orası bende kalsın"
İş yerinden 1 hafta izin almıştım artık devletin bir polisi değildim o yüzden Kumsalı öldürmek dışında her şeyi yapabilirdim. Her şey tamamdı sadece Kumsalın gelmesini bekliyordum.
~~~~~
"Fırat sen Lale ile arabada kal en ufak hareketlenmede bas gaza sakın ama sakın Laleye en ufak bir zarar gelmesin sakın"
"Tamam Kumsal şüphen olmasın"
Son kez Lalenin başından öptüm son kez kokusunu içime çektim bana bunları yaptıran şey neydi bilemiyorum sanki onları bir daha göremeyecek gibi hissediyordum öylede oldu.
Ben Kerem Kaya silahları alıp yokuş aşağı indik arabayı uzağa park etmiştim çünkü silah seslerinden Lalenin korkmasını istemiyordum yada en ufak bir hareketlenmede hızlıca burayı terk edebilsinler diye. Keremi kapıya diktim anlamadım o haince yapılan planı. Bahar içerideydi ben ve Kaya yanına gittik direk Baharın omuzlarından tutup sandalyeye otuturdum.
"Lan ben seni uyarmadım mı lan sana demedim mi eğer polislere bir şeyden bahsedersen bu senin sonun olur"
"Evet uyardın ama Kumsal umurumda bile değil senin tehditlerin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ SİYAH
ActieSeri katil aynı zamanda Avukat olan Kumsal Sonsöz her gün yeni bir cinayet işler gün geçtikçe cinayet sayıları artar ve bu gizemli sırrı çözmek için görevlendirilen, komiser Atlas ile yolları bir şekilde kesişir. Kumsaldan şüphelenen Atlas, Kumsal...