Hayat bazen yapmak istemediğin şeyleri yaptırır.
Direk Kayanın yanına gittim.
"Çabuk bana Oğuzu bulun eski kağıt fabrikasına götür ben geliyorum"
"Kumsal ne yapacaksın bak o adam o kurula aday sakın bir şey yapma"
"Başlarım adaylığına ben ne diyorsam onu yap ha yapmam dersen bırak ben hallederim"
"Kumsal ben bir şeyden korkmuyorum adamın babası mafya adam kurulda aday ona bir şey olursa senin başına geleceklerden korkuyorum"
"Ben ölmüşüm ağlayanım yok umurumda değil"
"Kumsal"
"Kaya dediğimi yap"
"Tamam ben sana haber vereceğim"
Karakoldan çıktım Atlas arabanın önünde beni bekliyordu yanına gittim.
"Ben bu akşam gelmeyeceğim Lale iyi değilmiş ben biraz onunla ilgileneceğim"
"Tamam"
Arabaya bindi ve gitti bende hemen Laleyi aradım.
Lale aranıyor...
"Kuzum izin al eve geç kim ararsa ben senin yanındayım tamamı"
"Tamam Kumsalda bir şey mi var"
"Yok kuzum"
Arabaya binip eve gittim üstüme rahat bir şeyler giyip Kayanın aramasını bekledim. 1 saat sonra aradı.
Kaya arıyor...
"Kumsal tamam halletim seni bekliyor"
"Tamam Kaya sağ ol"
"Kalmamı ister misin"
"Hayır sen git"
"Kumsal"
"Kaya sana ne diyorsam onu yap"
"Tamam"
Telefonu kapattım. Fabrikaya gittim Kaya Oğuzu bağlamıştı Oğuz bağırıyordu.
"Kimsin sen lan şerefsiz"
"Vay o kelimene dikkat et"
"Kumsal sen misin niye bağladın beni"
Ses vermedim tam karşısına geçtim.
"Güzelim beni buraya getirmek için bağlamana gerek yoktu ki sen çağır benim iki elim kanda da olsa gelirdim"
"Peki seni öldüreceğim mi bile bile gelir miydin"
"Sen ve beni öldürmek inanmam"
"Neden inanmıyorsun ki ha"
"Sen beni seviyorsun çünkü"
Yumruğu geçirdim.
"Bana bak o kalın kafana sok ben seni sevmiyorum bu hayata en son seveceğim insan sensin"
"Kumsal bak benim babam mafya ha birde senin olduğun kurulda bende varım beni öldürürsen yer yerinden oynar"
"Ay çok korktum var ya şu an altıma sıçtım banane lan senin babandan kuruldan o kurulu ben kurdum lan Osmanı öldürdüm ben sen neyine güveniyorsun"
"Kumsal bana bak şaka yapmanın sırası değil"
"Tam sırası"
"Kumsal bak yapma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ SİYAH
ActionSeri katil aynı zamanda Avukat olan Kumsal Sonsöz her gün yeni bir cinayet işler gün geçtikçe cinayet sayıları artar ve bu gizemli sırrı çözmek için görevlendirilen, komiser Atlas ile yolları bir şekilde kesişir. Kumsaldan şüphelenen Atlas, Kumsal...